مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد آشنایی کافی از مشتریان در مرحله اولیه و آشنایی کافی از یوزرها در مرحله دوم به ترتیب مهم ترین قدم های پباده سازی نرم افزار میباشد.بایستی بدانید که اپ را برای په گسانی پباده سازی می کنید.معدل سنی آنان چقدر میباشد؟اضافه مخاطبین شما خانم هستد یا این که آقا و...و...

ولی این عمل حقیقتا بسیار مشقت بار و لهجه بر میباشد ولی در برد شما در دنیای رقابت نرم افزار ها بسیار تاثیرگدار میباشد و عدم توجه به‌این زمینه نیز یکی‌از دیگر از خطاها رایج در پباده سازی و تکثیر نرم افزار مارک شما خواهد بود.

نبود بودجه در پباده سازی نرم افزار

در مقاله ها قبل نیز اشاره کردیم که یکی خطاها داشتن نرم افزار برای کسب و فعالیت های کوچک این میباشد که صاحبان کسب و فعالیت میزان دارایی کافی برای این عمل اختصاص نمی دهند.با دقت به اینکه تمام روند توسعه و گسترش نرم افزار مستلزم میزان دارایی مختص و غیروابسته ایست، بی برنامه گی و رهاکردن نرم افزار در نقطه نقط ی اوج به خیال ایرادات مالی یکی از دیگر از اشتباهات پباده سازی نرم افزار میباشد.در صورتی‌که بگوییم این محدودیت میزان دارایی یک مارک راکه می توانست در بازار نرم افزار ها در نقط ی اوج باشد ،به پایین خواهد کشاند نا به جا نگفته ایم.

در نظرنگرفتن برخورد یوزرها در پباده سازی نرم افزار

یک پاراگراف دارای اسم و رسم می‌باشد که میگوید جلوی باخت را هر وقت بگیری بهره میباشد .گهگاه یک مارک اپلیکیشنی پباده سازی می‌کند که مخاطبینش هیچ ارتباطی با آن برقرار نمیکنند ،در‌حالتی که صاحب و مالک مارک به گشوده خورد یوزرها دقت کرده و گذشته از بسط دادن های نابه جا ایراد اپ خویش را از مبنا حل نماید می‌تواند جلوی باخت نرم افزار خویش را در بازار نرم افزار ها بگیرد و موفق میدان باشد.

عدم دقت به بازاریابی نرم افزار در کانال‌های اجتماعی و سئو آن

نرم افزار در‌حالتی که صحیح منتشر نشود هیچ وقت نمی تواند به طور گسترده در دست یوزرها قرار بگیرد.پس در‌صورتی‌که برای پباده سازی نرم افزار خویش هزینه بسیار نموده اید ولی به نشر و بارایابی آن بی ملاحظه میباشید بدانید که دشوار در اشتباهید.شبکه‌های‌اجتماعی یک کدام از شایسته ترین بستر هایی میباشد که میتواند در تکثیر نرم افزار شما‌را کمک نماید.جمعیت بزرگی که در کانال‌های اجتماعی حضور فعال دارا‌هستند ،بخش عظیمی از جامعه انگیزه شما می‌باشند پس بی توجهی به آن ها نادرست صد در صد شماست.

پباده سازی غیر ریسپانسیو

پباده سازی مطلوب نرم افزار به طوری که در تمام تلفن همراه های گوشی و تبلت قابل اکران باشد یکی‌از دیگر از نکاتی میباشد که در رخ بی توجهی به آن یوزرها بخش اعظمی را از دست خواهید اعطا کرد.

رعایت اصول فنی در کنار پیش گیری از این خطاها رایج هنر طراحان نرم افزار کمپانی رایاپارس میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد پباده سازی نرم افزار در مشهد Kotlin کوتلین اخیرا به عنوان یک زبان قانونی دیگر برای اندروید معرفی گردیده میباشد . بعضا از گمانه زنی‌ها نشان میدهد که گویش کوتلین تخت گاز در حال ترقی می باشد و ممکن می باشد می‌تواند به Swift بعدی تبدیل شود . همانند جاوا، گویش کوتلین هم در اتومبیل مجازی جاوا اجرا می‌گردد . تفاوت کوتلین با جاوا در این می باشد که پیچیدگی‌های جاوا را ندارد و این یعنی که زبانی معمولی‌تر برای یادگیری می‌باشد . همینطور خطاهایی مثل Null point exceptions و Excuses در کوتلین وجود ندارند . به طور خلاصه در صورتیکه اولین توشه میباشد که میخواهید برنامه نویسی اندروید را ابتدا کنید، این لهجه گزینش مناسبی برای شما میباشد . 
برنامه نویسی اندروید سوای شک کوتلین شایسته ترین نقطه پیشگفتار برای مبتدیان می باشد و با کوتلین نیز می‌اقتدار از اندروید استودیو به کار گیری کرد . با این وجود هنوز نیز نمی‌توانیم بگوییم لهجه‌هایی زیرا C# یا Unity عادی‌تر می‌باشند و همچنین پشتیبانی از این گویش‌ها نسبی می باشد . 
با این اینک، کوتلین بی تردید جز بهترین‌ها می باشد و میتواند شل ترین ورودی برای یادگیری برنامه نویسی اندروید باشد . حتی این احتمال وجود دارد که این گویش برنامه نویسی، روزی به تیتر گویش اولیه گوگل تعیین شود . 
++C / C عادلانه می‌باشد در‌صورتی‌که بگویم که بهتر می باشد از این گویش برای برنامه نویسی اندروید به کارگیری نکنید . اندروید استودیو از کدهای سی و سی پلاس پلاس با به کارگیری از Android NDK پشتیبانی می نماید . این به این معنی می باشد که نمی توان کدها را در دستگاه مجازی اندروید اجرا کرد و به فیس اول روی دستگاه اجرا می‌شود و این قابلیت را می‌دهد که روی مواقعی مثل یاد در اختیار به چنگ آوردن بیشتری داشت . برای برنامه‌های سنگین همانند بازی‌های 3D این امکان وجود دارد که عملکردهای اضافی را از روی دستگاه برداشت تا یک برنامه بهینه داشته باشیم . همینطور می‌قدرت از کتابخانه‌های C یا ++C استفاده کرد . 
برنامه نویسی اندروید با این در حال حاضر، باز هم به کار گیری از این زبان دوچندان دشوار می باشد و در‌صورتی‌که قصد تولید یک بازی دارید بهتر میباشد از موتورهای بازی‌سازی به کارگیری فرمایید . 
لهجه برنامه نویسی #C سی شارپ یک نسخه بی آلایش تر و شی گرا از C و ++C می باشد که توسط مایکروسافت پباده سازی شده میباشد . این لهجه دارای اقتدار ++C و شل بودن ویژوال بیسیک می‌باشد و همینطور به عنوان یک ورژن معمولی از جاوا هم مذکور می شود . همانند جاوا، سی شارپ هم قابلیت بازیافت یاد (زباله‌روبی ) را داراست و این یعنی نیازی به نگرانی در مواردی مانند کمبود خیال و خاطر و آزاد کردن رم وجود ندارد . در عین اکنون سی شارپ تازه خیس از جاوا میباشد . گزینش شایسته ترین گویش برای برنامه نویسی اندروید معمولا بستگی به ذوق و سلیقه و سلیقه فرد دارد . 
اکثر بخوانید: سی شارپ چه می باشد و آیا برای برنامه نویسی مطلوب است؟ درصورتی که میخواهید شروعی آسان و در عین اکنون کار کشته داشته باشید پیشنهاد می‌گردد از ترکیب #C و Unity استعمال نمائید . یونیتی یک موتور بازی سازی ( یعنی میتواند محاسبات فیزیکی و رندرهای گرافیکی 3D را انجام دهد) و یک IDE همانند اندروید استودیو می‌باشد . یونیتی یک ابزار بدون‌پول می باشد و به کمک آن میتوان بازی ها را به طریق باورنکردنی به راحتی تولید کرد، و صرفا با یکسری خط کد میتوان یک بازی را در کمتر از یک ساعت ساخت کرد . فارغ از اغراق یونیتی واقعا کار کشته می باشد، و ابزار مسئله به کارگیری بسیاری از استودیوهای بازی سازی در گوگل پلی است . و همچنین یونیتی مولتی پتفرمی میباشد . 
برنامه نویسی اندرویدیونیتی برای تولید بازی مناسب می‌باشد ولی در شرای می خواهید یک برنامه اندروید که مطابق با استانداردهای گوگل باشد را ایجاد نمائید به کارگیری از یونیتی غیر استاندارد است و شما را محدود می‌کند ، ولی در صورتیکه قصد توسعه و گسترش یک بازی را دارید یونیتی کاملا مناسب و فن ای می باشد . 
اما در حالتی‌که برای یادگیری یونیتی مشتاق نیستید می‌توانید از Unreal و یا GameMaker به کار گیری نمائید . 
همینطور سی شارپ می‌تواند با Xamarin در ویژوال استودیو مسئله به کارگیری قرار گیرد . که میتوان از مزیت یک‌سری سکویی ( cross platform ) هم استعمال کرد ( یک مبنا کد برای اندروید و iOS ) . برای یک نو کار این مسیر کمی طاقت فرسا میباشد البته برای یک شرکت کوچک که می‌خواهد یک برنامه برای اندروید و iOS تولید کند مناسب است .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


4. مهم‌ترین قسمت ورقه اسپلش اسکرین‌

پباده سازی نرم افزار در مشهد 

مرکز آپلیکیشن های دیوار، تپسی، آپ، پایانی خبربهتر است برند ما در راءس تصویر قرار بگیرد. بخاطر اینکه اولی جای که مخاطب در تصاویر نگاه می‌کند راس تصویر است. به همین استدلال در اضافه صفحات اسپلش اسکرین‌ برند و لوگو شرکت در راس ورقه قرار میگیرد.
5. پیغام عدم اتصال به وباضافه اپلیکیشن ها مثل اپلیکیشن اسنپ، تپسی، دیجی جنس، آخری خبر، دیوار، شیپور و غیره نیاز به اتصال به ایترنت است.در این‌حالت در صورتیکه کاربر فراموش کند که اینترنت تلفن همراه خود را فعال کند و اپلیکیشن شما را اجرا کند باید پیغامی به مخاطب نمایش داده شود که اینترنت کاربر متصل نیست در غیر این فیس کاربر فکر می کند اپلیکیشن اختلال دارد.

پیغام عدم اتصال به وبدربین پیغام های بالا پیغام اپلیکیشن سفارش تاکسی اسنپ بهترین پیغام از نظر طراحی می باشد. که کاربر با زدن یک دکمه هدایت به برگه وای فای یا اینترنت خط می شود.
6. حجم اسپلش
اپلیکیشن های منتشر شده در گوگل پلیبه کارگیری از فیلم برای نمایش ورقه اسپلش اسکرین فعالیت اشتباهی است در‌حالتی که میخواهید فیلم استفاده کنید باید حجم فیلم را به شدت کم نمائید در غیر این فیس حجم اپلیکیشن شما ارتقاء پیدا خواهد کرد و احتمال نصب اپلیکیشن شما کمتر خواهد شد. می بایست بدونید در حالتی که حجم اپلیکیشن دو برابر شود احتمال نصب اپلیکیشن نصف میگردد.
نبایدهای کاغذ اسپلشنباید از متن های استاتیک مانند، اپلیکیشن در وضعیت بارگیری است یا لطفا صبر کنید استعمال نمائید چون مخاطب شم می کند اپلیکیشن که طراحی کردید بسیار کند هست و این نقص‌ را از سرعت اینترنت خود نمی‌بیند بلکه تنها استدلال دیر بار گذاری شدن اپلیکیشن را از برنامه نویسی بد اپلیکیشن می‌بیند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد 2- کامل نبودن بخش‌های مختلف اپلیکیشن روبیکایکی‌از دیگر از عارضه ها عدم به کارگیری از اپلیکیشن روبیکا، بی نقص نبودن بخش‌های مختلف آن میباشد که باعث میشود روبیکا صرفا یک اپلیکیشن نیمه کاره به نظر برسد و در مواقعی که مدعی است، نتواند نیازهای یوزرها را برطرف نماید. به طور مثال در بخش پخش زنده این اپلیکیشن، برخی از کانال‌های پرطرفدار مانند تماشا و آی‌فیلم نیست و این ضعف خیره کننده به نظر میرسد به این دلیل‌که همگی اپلیکیشن‌های موجود در مورد پخش زنده تلویزیون از تمامی شبکه‌های صدا و سیمای میهن پشتیبانی می‌نمایند ولی در روبیکا که به‌نظر از حمایت کننده بسیار کارکشته برخوردار است، بخش اعظمی از کانال‌های تلویزیون وجود ندارند و به کارگیری کننده می‌بایست برای مشاهده آنها از سایر اپلیکیشن‌های جان دار به کارگیری کند.


در حالیکه رسانه ملی دارای بیش خیس از 30 شبکه متعدد کشوری و استانی میباشد، این اپلیکیشن صرفا 10 شبکه را پشتیبانی کرده و به حیث می برسد کانال‌های دیگر در فرآیند برنامه نویسی و پباده سازی روبیکا فراموش گردیده‌اند.
از سایر ضعف‌های مو جود در باب محتوای این اپلیکیشن بی نقص نبودن محتوای ویدیویی ارایه گردیده به وسیله تامین کنندگان آن میباشد. مغایر ادعای مسئولین روبیکا، کلیه سریال‌ها و فیلم‌های پرطرفدار در‌این اپلیکیشن جود ندارد و یکجا جمع شدن 10-12 اپلیکیشن در یک برنامه صحت ندارد.
به طور مثال سریال‌های پرطرفداری مانند شهرزاد یا این که بخش اعظمی از فیلم‌های سینمایی روز دانا در روبیکا وجود ندارند و صرفا فیلم و سریال‌هایی در روبیکا دیده می شوند که اساسا با پاره ای کاوش می‌توان نسخه‌های مجانی آنها را (بدون‌پول و رسمی) پیدا کرد.
3- عدم مشخص و معلوم بودن نام‌و‌نشان سازندگان روبیکااین رو هم بخون:گشوده بینی اپلیکیشن روبیکا؛ تمامی کاره و پرحاشیه!
۱۳۹۷/۰۱/۱۲طبق اطلاعات قانونی وبسایت قانونی روبیکا، کمپانی طراح این اپلیکیشن به نام کمپانی فناوران نوین هوشمند پارسی تثبیت شده است. ولی دیدنی میباشد بدانید که دامنه این اپلیکیشن به نام بهشت هوشمند عرش نوشته شده که به صورت کامل متفاوت از کمپانی مذکور در اینترنت سایت قانونی این موسسه میباشد.
در رابطه‌ی سوابق این گروه‌ها موارد متعددی را می‌توان مطرح کرد اما نکته آیتم دعوا ما در‌این نوشته‌ی علمی، غیر قابل ادراک بودن متولیان روبیکاست که‌این تفاوت‌ها و تناقض‌ها، ما‌را بیش خیس از آنکه به سرویس ها ارایه گردیده در آن جلب کند، به ترسی وا می داراست که ناشی از در اختیار قرار دریافت کردن اطلاعات فردی یوزرها در روبیکاست.
به عبارتی‌طور که در نکته اولیه این نوشته‌ی علمی گفتیم، دسترسی‌های مو جود در سورس روبیکا بدین عامل نگران کننده میباشد که یک اپلیکیشن غیر قابل فهم و پرسوال به حیث می برسد که به صورت قانونی اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد فکر کنید که برای او‌لین توشه از یک مغازه اینترنتی بازدید میکنید. از کجا به آن دکان اینترنتی اعتماد میکنید، اکثر مردم به سراغ ایده ها مشتریان پیشین میروند، آیا کسی پایین کالاها حیث گذارده یا این که آیا با کاوش در وب تجربه ی خوب یا این که بدی پیدا می‌کنند؟

البته زمانی دکان اینترنتی شما به طور کاملً نو میباشد و هنوز هیچ فروشی ندارد و بدین ترتیب هیچ بازبینی و نظری از مردم راجع‌به جنس شما نیست، به چه شکل می‌توانید اعتماد مشتریان بالقوه را برای خرید از وب سایت خویش جلب نمایید؟ این معضلی میباشد که نسبتاًً هر مالک دکان اینترنتی نو می بایست با آن روبرو شود.

بدست آوردن اعتماد مشتری زمانی که مشتری ندارید خیلی دشوار میباشد

می بایست گذشته از اینکه مشتری قصد به خرید از شما بگیرد اعتماد آن‌ها را جلب نمائید. خوشبختانه، طریق های مختلفی برای اینکار موجود هست، درین نوشته ی علمی 8 شیوه برای جلب اعتماد مشتری و رویش کسب و فعالیت از صفر را یادگرفتن میدهیم.

1. اشخاص پشت کسب و عمل خودتان را به مشتری بشناسانید.

تحت عنوان یک خریدار، در نگاه اولیه معمولا اعتقادی به شعارها و تبلیغات و زرق و برق تارنما نداریم. ولی به بشر های حقیقی وواقعی میگردد اعتماد کرد.

یکی منش های غلبه بر تردید مصرف کننده نشان دادن انسان های حقیقی میباشد. کارایی فرمایید خودتان و تیمی که با شما ملازمت و همراهی میکنند را به مخاطب معرفی نمایید، درصورتی که فعالیت شما داستانی دارااست که سبب ساز گردیده این تولیدات ساخت شود و در صورتیکه شیوه هایی تا قبل از این طی نموده اید تا به اینجا رسیده اید همگی قادر است برای مشتری شما دیدنی و اعتماد برانگیز باشد.

مکان عالی برای انجام این فعالیت در برگه درباره‌ی ما(About Us) در وب سایت شماست. با تمرکز روی افراد تحت عنوان صاحب و مالک کسب و فعالیت به جای صرفا محصولاتتان، می‌توانید به طور همزمان روایت مارک خویش را بگویید. این به مشتریان یاری می نماید تا شما‌را اضافه بشناسند، و اعتماد به تجارت شما نیز ارتقاء یابد. این تجربه ای میباشد که صاحبان برنده دکان های اینترنتی با ما در بین گذارده اند.

این کارچنان ارتباطی عاطفی با مشتری تولید می‌نماید که تنها یک تجارت کوچک می‌تواند از آن برخوردار باشد. فهمیدن اینکه آن‌ها اشخاص حقیقی و واقعی میباشند به ما امداد مینماید تا نسبت به خرید از مغازه آنان شم بهتری داشته باشیم.

در حالتی‌که در سپهر مغازه خویش را تولید نموده اید به پنل رئیس رفته در بخش محتوا به نصیب صفحه های مراجعه نمایید و ورقه ی پرسش های در مورد مارا بسازید در غیر اینصورت \"دکان خویش را تولید فرمایید\"

2. ساخت رابطه از روش ایجاد محتوا

محتوا ابزاری حاذق برای رابطه با یوزرها نو میباشد که هیچ تصوری از شما ندارند، به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که خویش را آرام آرام به آن‌ها معرفی فرمایید.

ساخت محتوای منظم نشان می‌دهد شما کسب و عمل خویش، مشتریان خویش و ایرادات آنان‌را میشناسید و به آن‌ها ارزش می دهید، این مسئله مدام نماد ی خیر و خوبی برای مشتری شماست.

محتوا همینطور میتواند به مصرف کنندگان یاری دهد تا با مارک شما طولانی تر آشنا شوند، به خصوص در صورتی‌که اتفاق ها کسب و فعالیت خودتان را به اشتراک میگذارید و مارک خاصی را بسط می دهید. هر دوی این موردها شخصیت پشت مارک شمارا نشان می‌دهد و به اشخاص یاری می‌کند شم نمایند حقیقتاً شمارا می‌شناسند و میتوانند به شما اعتماد نمایند.

محتوای شبکه های مردمی مخصوصا در شرایطی که دعوا برانگیر هم باشند به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا با کاربرانتان مستقیما رابطه برقرار نمائید. حتی در صورتیکه یک کامنت کوچک بگذارند این زمان گرانبها برای شما آماده میشود که تک به تک با آن ها سخن نمایید، احساس نمایند که در پشت برگه ی اجتماعی شما آدم حقیقی میباشد و کامنت آنان خوانده می گردد.

بازاریابی محتوا روشی استثنایی برای نشان دادن تخصص شماست. در شرایطی‌که مصرف کنندگان ببینند که شما، تحت عنوان صاحب و مالک دکان، کالاهای خویش را حقیقتاً میشناسید، آن ها به کیفیت تولیدات یا این که خدماتی که ارائه می دهید اعتماد مینمایند.

برای اینکه بازاریابی محتوا اثرگذار باشد، شما بایستی به صورت تر و تمیز محتوای کیفیت عالی ارائه دهید.

ما در سپهر با قابلیت بخش مقاله ها و وب لاگ این قابلیت را تولید کرده ایم که بتوانید محتوای خویش را منتشر فرمائید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد  نرم افزار تلفن همراه ؛ چه گونه نرم افزار خویش را برای موتورهای کاوش باصرفه کنیم و نصب های اُرگانیک بیشتری داشته باشیم؟

بهبود موقعیت چشم شدن نرم افزار ها در اپ استورها یک کدام از هدف ها نخستین بسط دهنده های اینترنت هست. تعداد نرم افزار های مو جود در اپ استورها روز آپ دیت طولانی تر می‌شود و بر تعداد مصرف کنندگان موبایل هر روز بیش تر می‌گردد. از این رو طرق جدیدی برای جستجوی نرم افزار ها به وجود آمده میباشد. براین اساس یوزرها نرم افزار های نو را تنها در اپ استورها کاوش نمی کنند؛ آنان از طریق های سنتی کاوش در اینترنت نیز به کارگیری می کنند. بدین ترتیب اگر بخواهیم مردم در ابتدا نرم افزار مارا در جستجوی گوشی پیدا نمایند بایستی در رابطه سئو seo به صورت عمیق تاءمل کنیم.

seo نرم افزار موبایل

seo نرم افزار گوشی

طبق یک پژوهش پر‌نور شده‌است که حدود ۲۷ درصد از مردم نرم افزار های تازه را از روش کاوش در اینترنت پیدا کرده و نصب می‌کنند. این یعنی یک سوم نرم افزار هایی که بیرون از اپ استور نصب میگردند!

جستجوی اینترنت با تلفن همراه خیلی اهمیت داراست و گسترش دهنده های نرم افزار و بازاریاب ها نباید از آن غافل باشند. ما درین نوشته‌ی علمی نشان میدهیم که چه گونه شغل های مرتبط با ASO (seo نرم افزار در اپ استورها) را با بهینه سازی (بهینه سازی برای موتورهای کاوش) جلو ببرید.

شما می‌بینید که چه‌گونه سئوی نرم افزار یا این که گیم شما‌را seo میکنیم.

هر جایی کاوش باشد؛ seo کاوش هم وجود دارد

بهینه سازی نرم افزار گوشی !؟ کجا؟

در میدان رقابت بر راز چشم شدن بیش تر و نهایتا تعداد دفعات بیشتر نصب نرم افزار؛ کاوش در گوشی توجه بخش اعظمی از توسعه دهنده های نرم افزار و بازاریاب ها را جلب نموده است. چشم شدن در ورقه حاصل گوگل (SERPs) به یکی‌از‌از دیگر از مقاصد موفقیت تبدیل شده‌است. در حالتی که این گزینه را کسی از لیست اهدافش خط بزند؛ نزدیک یک سوم دانلودها (نصب نرم افزار) را از دست می دهد.

در‌پی تغییرات در الگوهای جستجوی مصرف کنندگان، گوگل در الگوریتم های خویش اصلاحاتی انجام داده میباشد. بدین ترتیب امروزه گوگل در جستجوی با موبایل و کاوش در اینترنت ملاحظاتی انجام می دهند و نتیجه ها مشابهی را نشان نمی دهد. این کار را با اضافه کردن یک تب با اسم «App» در آغاز کرد و نرم افزار های سازگار با دستگاه را در صفحه نتیجه ها گول (گوشی) نشان میدهد.

به عبارتی طوری که می دانیم، هنگامی موتور جستجویی در کار باشد؛ سئو برای موتورهای کاوش هم یافت می شود. بدین سبب نرم افزار سازها نیاز دارا‌هستند نرم افزار های خویش را برای بهتر چشم شدن در کاغذ حاصل گوگل بهینه سازی نمایند. 

سئو نرم افزار تلفن همراه ؛ ارتقاء معیار چشم شدن در اینترنت موبایل

«single snippet» چه می‌باشد؟

همه گیرترین سود کاوش برای نرم افزار های گوشی single snippet ها میباشند. آن ها اسم نرم افزار، شماره رنکینگ نرم افزار، معدل امتیازدهی و یک قسمت متنی که نرم افزار را تعریف می‌کند؛ نشان می دهند. ( بعضی وقت ها توضیحات مختصر یا این که نوشته مختصر را از توضیحات کامل نرم افزار نشان می دهد.) درپی هم یک دکمه نصب «install» موجود هست.

seo نرم افزار تلفن همراه
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


از حیث اکثری از افراد، او‌لین و اصلی ترین مساله برای تولید یک اپلیکیشن حرفه ای و کارآمد، داشتن سرمایه کافی و صرف زمانه و هزینه زیاد میباشد. در شرایطی‌که این فاکتور به عنوان کم اهمیت ترین مورد برای ساخت یک برنامه ایده آل نباشد، مسلما مهم‌ترین گزینه هم نیست. در واقع تولید یک اپلیکیشن خوب دارای مراحل متعددی میباشد که شما با در لحاظ دریافت کردن و طی کردن آن ها می توانید گام هایی فراتر از تنها سرمایه گذاری بردارید.

پباده سازی نرم افزار در مشهد

دراین جا قصد داریم تا مراحلی را که بایستی برای تولید اپلیکیشن حرفه ای دلخواه تان مد لحاظ قرار دهید، به شما معرفی کنیم.

۱- آیا کسب و کار شما واقعا به اپلیکیشن نیاز دارد؟
کسب و کارهای کوچک و نوپا برای بهتر دیده شدن به سمت تولید برنامه موبایل میروند. این موضوع که داشتن یک برنامه تلفن همراه برای کسب و کارها پیشنهاد میشود، برهان بر این نیست که هر گونه کسب و کاری اقدام به ساخت یکی آن ها کند.
درست که ما گفتیم هزینه تنها فاکتور این عمل نیست ولی می بایست توجه داشته باشید که در صورتی‌که کسب و عمل شما کودک میباشد و هنوز نیاز به سرمایه گذاری در بخش های متفاوت خود دارااست، بهتر است ساخت اپلیکیشن را به زمان دیگری موکول فرمائید. در مجموع ساخت یک برنامه گوشی حرفه ای و در وقتی مناسب حالت بهتری را برای کسب و کار شما فراهم میکند تا ساخت عجولانه آن.

۲- از اپلیکیشن خود چه می خواهید؟
پاسخ به این سوال مهم ترین و شاید سخت ترین مرحله باشد. شما می بایست کلیه جنبه های کاربردی اپلیکیشن خود را در لحاظ بگیرید‌. برای این منظور بهتر هست لیستی از سوالهای مهم در این مورد را تهیه و تنظیم کرده و همت فرمائید تا بهترین پاسخ ها را با یاری و مشورت همکاران خود برای آن‌ها بیابید. مثلا به این پرسش ها پاسخ دهید:

– اپلیکیشن شما برای چه کسب و کاری میباشد؟

– مخاطبان و کاربران اصلی آن چه کسانی بایستی باشند؟

– چه نیازهایی را دنبال می نماید؟

– چه امکاناتی را بایستی در آن در حیث بگیرید؟

– اطلاعات دریافتی و همچنین اطلاعاتی که قرار است در دست کاربران قرار دهید چه می باشند؟

– امنیت اطلاعات و تعیبن درستی آن ها چه طور انجام میشود؟

– بهترین نقطه قوت اپلیکیشن شما در مقایسه با سایر برنامه های مشابه چیست؟

– چه میزان زمانی را برای ایجاد اپلیکیشن در نظر گرفته اید؟

– هزینه و بودجه مورد نظر شما برای این کار چه ترازو می باشد؟

– چه اشخاصی قرار می‌باشد از برنامه شما پشتیبانی کنند؟

۳- یک ایده خاص و خلاقانه داشته باشید
یک ایده یگانه و خلاقانه برای اپلیکیشن
یک ایده خاص و خلاقانه برای اپلیکیشن


قبلا هم گفتیم که ایجاد عجولانه یک برنامه تلفن همراه چندان منطقی نیست. بهتر است برنامه ای که می سازید خلاقانه باشد و در مقایسه با کسب و کارهای مشابه از یک ایده جالب و تازه فایده کرد‌ه باشد. به عنوان مثال اپلیکیشن اسنپ مسیر تکان راننده را به مسافر نشان میدهد و زمانی که اتومبیل به محل در خواست رسید، پیامی برای مسافر ارسال می شود. استفاده از پیامک برای دادن اطلاعات راننده و ماشین و همچنین هزینه مهاجرت به مسافر می تواند ایده خوبی برای این اپلیکیشن باشد.

تفاوت بودن و داشتن یک قابلیت جدید یا جل یک نقص‌ میتواند سبب ساز جذب کاربران اضافه و ارتقاء درخواست و به کار گیری از برنامه شما شود.
 

  • شایلین عباسی