مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد آشنایی کافی از مشتریان در مرحله اولیه و آشنایی کافی از یوزرها در مرحله دوم به ترتیب مهم ترین قدم های پباده سازی نرم افزار میباشد.بایستی بدانید که اپ را برای په گسانی پباده سازی می کنید.معدل سنی آنان چقدر میباشد؟اضافه مخاطبین شما خانم هستد یا این که آقا و...و...

ولی این عمل حقیقتا بسیار مشقت بار و لهجه بر میباشد ولی در برد شما در دنیای رقابت نرم افزار ها بسیار تاثیرگدار میباشد و عدم توجه به‌این زمینه نیز یکی‌از دیگر از خطاها رایج در پباده سازی و تکثیر نرم افزار مارک شما خواهد بود.

نبود بودجه در پباده سازی نرم افزار

در مقاله ها قبل نیز اشاره کردیم که یکی خطاها داشتن نرم افزار برای کسب و فعالیت های کوچک این میباشد که صاحبان کسب و فعالیت میزان دارایی کافی برای این عمل اختصاص نمی دهند.با دقت به اینکه تمام روند توسعه و گسترش نرم افزار مستلزم میزان دارایی مختص و غیروابسته ایست، بی برنامه گی و رهاکردن نرم افزار در نقطه نقط ی اوج به خیال ایرادات مالی یکی از دیگر از اشتباهات پباده سازی نرم افزار میباشد.در صورتی‌که بگوییم این محدودیت میزان دارایی یک مارک راکه می توانست در بازار نرم افزار ها در نقط ی اوج باشد ،به پایین خواهد کشاند نا به جا نگفته ایم.

در نظرنگرفتن برخورد یوزرها در پباده سازی نرم افزار

یک پاراگراف دارای اسم و رسم می‌باشد که میگوید جلوی باخت را هر وقت بگیری بهره میباشد .گهگاه یک مارک اپلیکیشنی پباده سازی می‌کند که مخاطبینش هیچ ارتباطی با آن برقرار نمیکنند ،در‌حالتی که صاحب و مالک مارک به گشوده خورد یوزرها دقت کرده و گذشته از بسط دادن های نابه جا ایراد اپ خویش را از مبنا حل نماید می‌تواند جلوی باخت نرم افزار خویش را در بازار نرم افزار ها بگیرد و موفق میدان باشد.

عدم دقت به بازاریابی نرم افزار در کانال‌های اجتماعی و سئو آن

نرم افزار در‌حالتی که صحیح منتشر نشود هیچ وقت نمی تواند به طور گسترده در دست یوزرها قرار بگیرد.پس در‌صورتی‌که برای پباده سازی نرم افزار خویش هزینه بسیار نموده اید ولی به نشر و بارایابی آن بی ملاحظه میباشید بدانید که دشوار در اشتباهید.شبکه‌های‌اجتماعی یک کدام از شایسته ترین بستر هایی میباشد که میتواند در تکثیر نرم افزار شما‌را کمک نماید.جمعیت بزرگی که در کانال‌های اجتماعی حضور فعال دارا‌هستند ،بخش عظیمی از جامعه انگیزه شما می‌باشند پس بی توجهی به آن ها نادرست صد در صد شماست.

پباده سازی غیر ریسپانسیو

پباده سازی مطلوب نرم افزار به طوری که در تمام تلفن همراه های گوشی و تبلت قابل اکران باشد یکی‌از دیگر از نکاتی میباشد که در رخ بی توجهی به آن یوزرها بخش اعظمی را از دست خواهید اعطا کرد.

رعایت اصول فنی در کنار پیش گیری از این خطاها رایج هنر طراحان نرم افزار کمپانی رایاپارس میباشد.
 

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی