مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد  10 اپلیکیشن برتر آیفون در این مقاله به شما معرفی می‌گردد که این 10 اپلیکیشن آیفون جزو پر دانلود ترین ها است و کاربران زیادی این اپلکیشن ها را روی موبایل آیفون خود نصب کرده اند.

جهت اطلاعات اضافه راجع‌به طراحی اپلیکیشن تلفن همراه میتوانید مشورت ای با شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز داشته باشید.

پباده سازی نرم افزار در مشهد
اپلیکیشن های تلفن همراه برنامه ها و نرم افزار هایی هستند که با نصب آنها روی موبایل موبایل به راحتی می توان بسیاری از کار های اینترنتی را به راحتی انجام اعطا کرد.
اپلیکیشن های موبایل متنوع هستند و هر کسب و کاری اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل متناسب با خدمات ارائه شده خود می کند.
این اپلیکیشن ها می بایست برای همه نوع گوشی تلفن همراه قابل به کار گیری باشد و بدین صورت هست که باید طراحی اپلیکیشن گوشی برای اندروید یا ios صورت پذیرد تا در هر دسته گوشی گوشی قابل استفاده باشد.


با 10 ساله شدن فروشگاه اینترنتی اپ استور که باعث تحولی در زندگی دیجیتالی مردم شده ما به معرفی 10 اپلیکیشن برتر آیفون می پردازیم:

اپلیکیشن آیفون رخ بوک

اپلیکیشن فیس بوک یکی از دوست داشتنی ترین اپلیکیشن های آیفون میباشد و گزینه به کار گیری کاربران زیادیی میباشد.

اپلیکیشن رخ بوک مسنجر

این اپلیکیشن برتر آیفون یکی از نرم افزار های رایگانی هست که در اپ استور قراردارد و رقیب فیس بوک می باشد.

اپلیکیشن آیفون یوتیوپ


این اپلیکیشن برتر آیفون نیز بسیار گزینه کاربرد عموم هست و در google play و در اپ استور جزو طولانی تر دانلود شده ها میباشد. این سایت بعد از گوگل دوستداشتنی ترین تارنما دانا هست.

اپلیکیشن موبایل اینستاگرام

طرفداران این اپلیکیشن بسیار زیاد می باشد با اینکه شاید تعجب نمایید که اینستاگرام فقظ 8 سال می‌باشد که عمل خود را شروع کرده است.

اپلیکیشن موبایل واتساپ

واتساپ نیز یکی اپلیکیشن های پربیننده است که روی بیشتر گوشی ها مشهود است.

گوگل مپ

این سرویس نیز کی از 10 اپلیکشن برتر آیفون میباشد و در اپ استور دیده می شود و پر دانلود می باشد.

اپلیکیشن آیفون اسنپ چت

اپلیکیشن برتر آیفون اسنپ چت یک اپلیکیشن ارسال و دریافت عکس و تصویر میباشد بسیار پربازدید است.

اسکایپ

این اپلیکیشن گوشی نیز جزو 10 اپلیکیشن برتر آیفون میباشد.

اپلیکیشن گوشی وی چت wechat

این اپلیکیشن به وسیله یک شرکت چینی ساخته شده است و دارای کاربران زیادی میباشد.

اپلیکیشن کیو کیو QQ

QQ یک اپلیکیشن برتر آیفون میباشد که دربرگیرنده بازی، فیلم و .. است.

در حالتی‌که شما تمایل دارییید که یک اپلیکیشن تلفن همراه منحصربه‌فرد اندروید و آیفون طراحی نمایید و نیاز به مشاوره و موعظه دارید می توانید با شرکت طراحی سایت نوپرداز ارتباط برقرار کنید و نمونه کارهای این شرکت را ملاحظه فرموده و از طریق طراحی اپلیکیشن گوشی نوپرداز صاحب یک اپلیکیشن حرفه ای شود.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد به گفته شیک رنک یکی‌از مهم‌ترین و لبریز اهمیت ترین فاکتور های بهینه سازی و افزایش جایگاه وبسایت، خدمت های محل ورود گوگل میباشد.
ارتقا محل ورود گوگل بیش تر از 70 درصد در افزایش درجه و ارتقاء بهینه سازی و ارتقا سکو سایت تاثیر گذار میباشد حتی در شرایطی‌که تارنما شما بهینه سازی قابل قبولی نداشته باشد، ولی محل ورود های آن منظم و ظریف باشد می‌تواند منزلت خیر را در حاصل کسب نماید.

چرا محل ورود گوگل در شیک رنک؟

چون خدمت های محل ورود گوگل به وب سایت ها اعتبار می‌بخشند تا اینکه تارنما ها در حین پس دادن امتحان یا این که رقابت کار کشته باشند با کلمه و واژه کلیدی انگیزه ، نمره نیکی از گوگل اخذ نماید و در نتیجه ها برتر گوگل سخنی برای بیان کردن داشته باشد .

محل ورود گوگل از نگاه گوگل؟

هوش تصنعی گوگل بر این اعتقاد و باور میباشد هنگامی سایتی محل ورود گوگل داراست و به عنوان مثال در 10 سود نخستین، یوزرها متعددی بر روی آن کلیک مینمایند بایستی تارنما جذابی و مفیدی باشد به طریق شگفت انگیزی جایگاه وبسایت را با واژه و کلمه کلیدی فوق ارتقا میدهد در سود با اخذ کلیک طولانی تر باعث به فروش مطلوب و کسب منزلت فراتر در نتیجه ها گوگل و در میان رقبا بدرخشند این فرآیند بکلی منجر ارتقاء نرخ کلید یا این که ctr در لغات کلیدی وبسایت میگردد.

تاثیر محل ورود گوگل شیک رنک بر بهینه سازی سایت

ارتقا درجه ی کلمه ها کلیدی تارنما
افزایش درجه الکسا
ارتقاء واحد سنجش طبیعی بودن وبسایت شما در گوگل
کسب سکو های برتر گوگل در کوتاه ترین عصر ممکن
سرعت ایندکس شدن صفحه های تارنما
ارتقاء Page Authority
ارتقاء Domain Authority
ارتقا rank moz

دیگر اثرات محل ورود گوگل توسعه یافته یا این که زماندار \"80 و \"150 و \"200 و \"250 ثانیه ای

بازدهی بالا و به یادماندنی این طریق
بالا بردن ترافیک هدفمند وب سایت
بالا بردن درجه تارنما در سرچ گوگل
عصر ماندگاری طولانی تر استفاده کننده در تارنما
کاهش طبیعی سکو الکسا و ارتقا اعتبار وب سایت
افزایش فوری Bounce Rate الکسا
ارتقاء فوری Daily Pageviews per Visitor الکسا
ارتقاء فوری Daily Time on Site الکسا

مزایای دیگر محل ورود گوگل از لحاظ اینترنت مستران؟

طولانی تر اینترنت مستران اولی قدمی که برای بررسی و درجه سنجی یک وبسایت در حیث می گیرند بازنگری سکو الکسا آن وبسایت میباشد. این‌راه ی صحیحی میباشد، زیرا محل ورود های گوگل این توان را دارا‌هستند که نمودار محل ورود وب سایت ها را در الکسا به واحد سنجش قابل توجهی در کمترین عصر ممکن افزایش دهند. ۹۰ درصد وبمستران از خدمت های محل ورود گوگل برای طبیعی جلوه دادن جایگاه الکسا سایت خویش سود می‌گیرند.

چرا توصیه محل ورود گوگل در شیک رنک؟

با پیشنهاد خدمت های ارتقا محل ورود گوگل از شیک رنک براحتی می‌توانید بازدید های بسیار با کیفیتی برای تارنما خویش تولید نمائید، این مراحل تاثیر بسیار مثبتی در افزایش منزلت وبسایت ها در حاصل گوگل درپی خواهد داشت کافیست حتی یکبار از همین امروز با خدمت های محل ورود گوگل تیم شیک رنک ابتدا نمایید .


کادو محل ورود گوگل شیک رنک:

در سفارشات محل ورود گوگل از 198 هزار تومان به بالا دارنده خدمت کادو ارتقاء فوری رنک الکسا کشور‌ایران بهرمند گردید .
به عنوان مثال به ازای هر توصیه 198 تومانی از خدمت های محل ورود گوگل 1000 IP ویژه جهت ارتقاء رنک الکسا جمهوری اسلامی ایران طی 24 ساعت از دوره خرید برای به عبارتی پیشنهاد مشتریان گرامی اعطا و فعال میگردد .

توصیه شیک رنک قبلی از خرید محل ورود گوگل

در صورتیکه که قدمت سایت شما کمتر از یک‌سال می گذرذ، بهتر میباشد از لغت ها کلیدی به همدم اسم و مارک وبسایت خویش به کارگیری نمائید.
نمونه: خرید محل ورود گوگل شیک رنک

این استراتژی جهت افزایش درجه کلمه و واژه کلیدی تارنما شما بسیار تاثیر گذار و موءثر میباشد البته در صورتی تارنما شما بیشتراز 1‌سال سن داراست میتوانید از لغات کلیدی مامان به تنهایی استعمال نمائید، در شرایط کلی بهتر میباشد تعداد لینک و پیوند صفحه های + لغات کلیدی اضافه و محل ورود کمتری داشته باشید و بصورت پله پله به عنوان مثال هفتگی یا این که ماهانه و... تعداد محل ورود را ارتقاء دهید در‌این حالت محل ورود های گوگل دریافتی طبیعی شناخته میگردد و همین فرمان موجب ارتقاء ضریب اعتماد گوگل و ارتقا مرتبه سایت تان می شود .


سوالهای متداول
اینجانب محل ورود گوگل خریداری کردم ولی فیض ای نگرفتم چه سفارش بهتری دارید؟

با خرید محل ورود گوگل به صورت اصولی و طبیعی یعنی در لغات کلیدی خویش از Keyword + Brand و عبارت های دارای ارتباط خویش بشدت استعمال فرمائید و از خرید محل ورود گوگل تنها با واژه کلیدی مامان تا عصر سود گیری به‌تدریج استعمال فرمایید و به جای آن روی مارک وبسایت خویش، و لغات کلیدی در کنار هم استعمال فرمائید.

اکثر وبسایت هایی موفقی که به صورت طبیعی برندینگ گردیده اند با سپرده گذاری میلیاردی و در غایت با همین طرز اصولی یعنی خرید محل ورود گوگل با لغات کلیدی به هم پا مارک و کیبوردهای مربوط به مخلوط یکدیگر گزینه استعمال قرار می‌گیرد .

آیا خدمت های محل ورود گوگل با IP غیر تکرار می‌باشند؟

آری در خدمت های محل ورود گوگل تیم شیک رنک تمامی محل ورود های ارسالی یونیک و غیر تکراری هستند.

آیا می‌توانم پکیج 10,000 هزار محل ورود روزمره محل ورود گوگل خریداری کنم؟ ضرروزیان ندارد؟

همان گونه که در سفارش قبلی از خرید محل ورود گوگل سفارش کردیم (بهتر میباشد از عبارات کلیدی به همدم اسم و مارک وبسایت خویش استعمال نمایید) با این موقعیت بلامانع میباشد و می‌توانید با عبارت مارک صفحه کلید های یاروهمدم با مارک به تعداد نامحدود محل ورود گوگل خریداری فرمائید.
مانند: ارتقا درجه گوگل در شیک رنک

خدمت های محل ورود های گوگل در چه سا‌عتها ارسال میشوند؟

خدمت های محل ورود گوگل شیک رنک روزمره طی 24 ساعت در شبانه روز تقسیم و ارسال می گردند .

آیا استارت ناگهانی برای مثال 10,000 هزار محل ورود گوگل و انقطاع ناگهانی آن، تاثیر منفی دارااست؟

نه! در شرایطی‌که با اسم برندتان یار و همدم با لغت ها کلیدی و مارک دار باشد مانند: (ارتقاء محل ورود گوگل شیک رنک) به طور کامل طبیعی میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تلگرام از آن جهت که در دسترس همه می باشد، کوچک و بزرگ و پیر و جوان کار کردن با آن را بلد هستند بازار نیکی برای فروش تولید ها به حساب میآید. و حتی با وجود اینکه فیلتر شده است هنوز یکی از بسترهای مهم کسب و کار اینترنتی در کشور‌ایران می باشد. شما هم چنانچه درصدد فروش اینترنتی محصول و کالای خود می باشید دوره کسب درآمد از تلگرام را از دست ندهید.

فروش در تلگرام به چه رخ است؟ طراحی اپلیکیشن در مشهد 

سه طریق برای فروش تولید ها در تلگرام موجود است:

فروش از طریق ربات تگرام
فروش از طریق کانال تلگرام شما
فروش از طریق همکاری در فروش در گروه ها و کانال های تلگرامی دیگر
ربات تلگرام چه میباشد و چطور با ربات تلگرام بفروشیم؟

ربات تلگرام، همان گونه که اسمش پیداست یک قابلیت و امکان می باشد که تلگرام ایجاد کرده تا نرم افزارها بتوانند شبیه انسان در تلگرام با مشتریان شما چت کنند.

رباتهای متنوعی در تلگرام وجود دارد مثل ربات آب و هوا، ربات نمایشگر نرخ ارز و... . چیزی که در اینجا قصد معرفی آنرا داریم ربات فروشنده می باشد. صد رد صد شما هم با رنج یکی‌از یک کدام از چت کردن با مشتریان در تلگرام و واتس آپ آشنایید، یکی‌از میخواهد بداند فلان جنس چه قیمتی می باشد، یکی‌از شماره کارت می خواهد و یک کدام از آدرس ارسال می کند که برایش بفرستید.تازه 24 ساعت شبانه روز هم نمی شود آنلاین بود و پاسخ مشتریان را بخشید.

ربات فروشگاهی سپهر، با اتصال به وبسایت فروشگاهی شما، عکس، بها و سایر اطلاعات تولیدات را می‌خواند و به مشتری نمایش میدهد در شرایطی که مشتری اسم فرآورده را بپرسد در کالاها جستجو کرده و عکس کالاهای مرتبط را برای مشتری ارسال مینماید. و در صورتی مشتری روی دکمه ی خرید کلیک کند فعالیت سفارش به چنگ آوردن را از گرفتن آدرس تا پرداخت پول شبیه یک انسان که با آن چت می کنید انجام می‌دهد.

آیا به کار گیری از ربات تلگرام امن می باشد ؟

هر چیزی می‌تواند استفاده ی خوب یا بد داشته باشد، خیلیها هستند که ربات های تبلیغاتی می سازند و آنان را در مجموعه های متعدد اضافه مینمایند و از طریق آنان شروع به ارسال پیام های غیر ضروری و تبلیغات غیر مرتبط می‌نمایند، برای همین بعضا از کاربران فکر می کنند همه ی ربات ها تبلیغاتی هستند و ممکن می باشد استعمال از آن خطرناک باشد، اما ربات فروشنده ی سپهر رباتی می باشد کاملا تحت مدیر شما و هیچ پیامی جز آنچه شما برایش تعریف‌و‌تمجید کرده اید ارسال نخواهد کرد.

ربات فروشنده ی سپهر در واقع دستیار فروش شما در 24 ساعت شبانه روز است که بلافاصله بعد از ارسال پیام مشتری با مشتری شما چت می کند و عمل توصیه گیری را انجام میدهد و زمانی مشتری سفارشش را نهایی و مبلغ را پرداخت کرد آن سفارش را در لیست سفارشات شما ثبت خواهد کرد.

برای موعظه در امر تولید ربات تلگرام می‌توانید نوشته‌ی علمی ی ساخت ربات تلگرام را مطالعه نمائید.

فروش از طریق کانال تلگرام:

مطلقا تا حال یک کانال تلگرامی ایجاد کرده اید و محصولات خود را در آن وارد کرده اید. مزیت کانال ها این است که مشتریان خود را در یک جا عده میکنید و با ارسال پست در آن مطمئن هستید که اطلاعات به دست همگی ی مخاطبان رسیده است. مشکلی که در کانال تلگرام میباشد این است که فرض نمائید من به عنوان مشتری فلان کالای شمارا دیدم و خواستم بخرم، چطور باید اینکار را انجام دهم؟به شما پیام دهم؟ روی لینک وب سایت کلیک کنم و دوباره در تارنما کلی بگردم دنبال آن فرآورده؟
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد پباده سازی نرم افزار در مشهد تلفن های هوشمند خط مش کسب در آمد و ارتباط با مشتریان و یوزرها را در کل تغییر‌و تحول داده اند . امروزه در شرکتهای گسترش نرم افزار تلفن همراه، تعداد متعددی نرم افزار موبایل با هدف امنیت داده ها گوشی ها ، طراحی نرم افزار درخواست تاکسی ، نرم افزار فروشگاه اینترنتی و اکثری موارد دیگر طراحی می‌شود که تلفن های هوشمند را به یک دستیار همه کاره تبدیل کرده می باشد . مشتریان معمولا در خواست دارند تا بتوانند خدمات تازه و نوینی را از نرم افزار های تلفن همراه اخذ نمایند . همین امر سبب ساز شده تا گسترش نرم افزار تلفن همراه با چالش جدیدی رو به رو شود .کسب و عمل ها برای بقا در صنعت و حوزه فعالیت خود، باید به طور منظم نیاز های مشتریان را شناسایی کنند و طریق ارائه خدمات خود را به روز نمایند . امروزه توسه نرم افزار موبایل مخصوص به یک مورد داغ در کسب و امور تبدیل شده است . با دقت بر تنوع کسب و امور توسعه و گسترش نرم افزار تلفن همراه منحصربه‌فرد به طور کامل بستگی به حوزه فعالیت و گونه خدمات و محصولی که یک کسب و عمل به مشتری ارائه می‌دهد دارد .در زمان مسیر توسعه نرم افزار تلفن همراه منحصربه‌فرد برای این که کاربران بتوانند به خیر با آن ها ارتباط برقرار نمایند، نیاز میباشد که نیاز های یوزرها به صدق چک شود . چنانچه که کسب و عمل شما یک کسب و فعالیت سنتی می‌باشد و برای هوشمند سازی آن ایده ای دارید، نوشته‌ی‌علمی فرآیند تبدیل ایده به اپ گوشی میتواند درین مسیر، راهنمای اول شما باشد . 
مزایای توسعه نرم افزار گوشی منحصر ارتقا نرم افزار های موبایل در هر حوزه ای سبب شده هست تا کاربران با تکنولوژی که هر روز در درحال حاضر ترقی است رابطه نزدیک تری پیدا کنند و چکیده از معاش روزمره آن‌ها شود . از آن جایی که نرم افزار های گوشی در حوزه های گوناگون و با اهداف مختلفی مانند : نرم افزار های حوزه سرگرمی ، پیام های شخصی و شبکه های اجتماعی ، بازاریابی ، ارسال پیام متنی و چت های گروهی ، نرم افزار های فروشگاهی ، ثبت در خواست ، رای گیری و غیره منجر شده کاربران تلفن همراه تلفن های هوشمند اینک دیگر نسبتاً در هر دوره و هر مکانی بتوانند به اطلاعات آیتم نیاز خودشان دسترسی داشته باشند . 
بهبود کارآیی کسب و عمل هوشمند سازی کسب و فعالیت های مزایای بسیاری دارند که او‌لین و نسبتاً کلیدی ترین آن‌ها بهبود و ارتقاء سود وری یک کسب و کار میباشد . نرم افزار های صنعتی در دور و بر های صنعتی به کمک صاحبان کسب و امور می‌آیند تا بتوانند مدیر فرایند های کاری را در دست بگیرند . همینطور یکی مواردی که بسیار برای مدیران کسب و فعالیت ها قادر است موثر باشد ارائه گزارشات میباشد . 
تهیه و تنظیم گزارش به طور سنتی و دستی به زمان متعددی احتیاج دارااست و به جهت خطاهای انسانی که در طول جمع آوری گزارش ممکن میباشد صورت دهد، درصد صحت گزارش را کاهش می‌دهد . البته اخذ گزارشات از طریق نرم افزار ها تنها با زدن تعدادی دکمه ممکن هست و با حذف خطای انسانی ، گزارش دریافتی به طور بدون نقص درست میباشد . 
رابطه با مشتری را بهبود می‌بخشد رئیس رابطه با مشتری یکی از مباحث داغ در حوزه تجارت است . با گسترش نرم افزار موبایل ، جذب مشتریان برای خدمت و متاع شما معمولی می‌گردد . طراحی نرم افزار های اختصاصی به شما اجازه می‌دهد آپ تو دیت رسانی های اصلاح شده مربوط به مشتری های مو جود خود را در برهه زمانی حقیقی و واقعی ارسال فرمائید . علاوه بر این، شما میتوانید گزینش فرمائید که به چه اطلاعاتی از مشتری خود احتیاج دارید، دسترسی به جزئیات و خلق و خلق مشتری و واکنش آن به روی داد های در جریان کسب و کار شما ، یاری مینماید تا روابط بلند عصر را با مشتریان بهتر فرمایید . برای مثال اگر که شما متاع خاصی را به فروش میگذارید که قبلا در طول های متفاوتی توسط مشتری خریداری شده می باشد ، با ارسال نوتیفیکیشن میتوانید اورا از فروش کالا باخبر سازید و بنابراین مشتری مجدد نزد شما باز میشود .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد  بعد از ظهر امروز را میتوان بعد از ظهر ایده های نو نامید چرا که افراد در مورد های متعدد شغلی پیرو ایده های جدید هستند.طراحان اپلیکیشن در حوزه ی عمل خود بیش از دیگر موضوع ها در پی حل مساله از روش های متفاوت و ایده های نو می باشند.استفاده از ابزار ها و متد های روز دنیا در ایجاد خلاقیت در اپلیکیشن نقش ویژه ای دارند ، اما تمامی چیز به شناخت درست شما از مخاطب بستگی دارااست.روانشناسی طراحی اپلیکیشن یاری میکند تا شما نسبت به سلایق مخاطب هدف خود آگاهی پیدا فرمایید و طراحی و ایده خود را بر مبنای همین درایت اساس گذاری فرمایید. در این نوشته‌ی‌علمی به نقش روانشناسی در طراحی اپلیکیشن خوا هیم پرداخت.

نقش روانشناسی در طراحی اپلیکیشن
روانشناسی در طراحی اپلیکیشن را میتوان نوعی جامعه شناسی رفتاری تلقی کرد.برای طراحی اپلیکیشن باید مخاطب هدف خود را بر مبنای سن ، شغل و دیگر فاکتور ها نوع بندی فرمائید و اپلیکیشن خود را بنا بر سلایق مخاطب خود طراحی کنید. منظور از روانشناسی در طراحی؛ یعنی رعایت اصول و قواعدی است که کاربر را تشویق به استفاده از برنامه میکند و در نهایت سبب ساز رضایت آنان میشود.رضایت کاربر به معنای برد اپلیکیشن هست و این فرمان همان چیزی است که کلیه مدیران به‌دنبال آن می باشند.

اصول روانشناسی در طراحی اپلیکیشن
علم روانشناسی به بنا به نیاز جامعه مانند دیگر علوم به طور گسترده در در حال حاضر آپ دیت رسانی می باشد.با تحقیقات صورت گرفته بر مغز ، اخلاق و رفتار و احساسات درونی افراد به هنگام به کارگیری از اشکال اپلیکیشن و یا وبسایت ها پژوهشگران به اصولی دست پیدا کرده اند که لازم می باشد هر طراحی قبل از آغاز فعالیت ، نسبت به آنان با خبر باشد.

سهولت در پروسه کار با اپلیکیشن
رسالت اپلیکیشن سهل کردن امور دشوار است؛ پس کاربران نباید در اپلیکیشنی که برای سهولت در مراحل کاری به وجود آمده است ، درگیر لبریز کردن فرم و تلاوت متن‌های طولانی شوند. آن‌ها از اپلیکیشن تلفن همراه برای شل‌تر و سریع‌تر کردن خدمات خود استفاده می کنند، نه اینکه وقت خود را مانند سایت‌ها برای پر کردن اطلاعات و منتظر ماندن پاسخ از سمت سرور کنند. همچنین پیام و پیمایش خیلی عادی فرمائید تا آن ها مجبور نباشند که برای کلیک بر روی دکمه‌ای یا درک نوشته‌علمی شما، تاءمل کنند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد  در این در بین میتوان به ابزارهای AppAnnie و SensorTower اشاره کرد . 
Google AdWords Keyword-Planer یک عدد از دیگر ابزار ها برای پیدا کردن کلمه ها حیاتی متناسب Google AdWords می‌باشد که برای به کار گیری از آن فقط کافیست یک اکانت کاربری تولید کنید . سپس از تثبیت نام در Google AdWords این ابزار در منوی بالا در نصیب «ابزارها» پیدا خواهید کرد . آن گاه گزینه \"کاوش برای کلمه ها حساس جدید با استعمال از یک تیم از کلمات، یک اینترنت سایت را تعیین فرمایید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
APP بهینه سازی پیشنهاد خودکار در APP STORE در صورتیکه شما از یک موبایل با سیستم دلیل ios به کارگیری می کنید میتوانید با تایپ کردن عبارت حساس زمینه حیث خویش لیستی از عبارت کلیدی پیشنهادی خویش دکان گوگل را مراعات کنید . 
SensorTower یک عدد از ابزارهایی میباشد که با کمک آن شما می توانید به راحتی اطلاعات را در کشورهای مختلف بازیابی فرمایید . از سوی دیگر، ASO-Tool یک ابزار رایگان میباشد که \"کلید کلمه های برنامه\" را که اشکال مختلفی از عبارت کاوش را آیتم آزمایش قرار می دهد را در اختیار شما قرار می‌دهد . 


چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی رقبا به دکان گوگل پلی بروید و در نصیب سرچ عبارت اصلی قضیه حیث خویش را وارد فرمایید برای مثال با کاوش عبارت اصلی GAME لیستی از اپلیکیشن های چیره جانور در بازار برای شما لیست می گردد . 
در هم اکنون حاضر ما لیستی از اپلیکیشن های برنده در قضیه بازی را داریم که از نگاه عبارت اصلی مورد حیث ما به صدق بهینه سازی گردیده می‌باشد . 


اکنون که لیستی از این اپلیکیشن ها را پیدا کردید بیایید سری به AppAnnie بزنیم تا ببینیم این اپلیکیشن ها از چه عباراتی به کارگیری کرده اند . 
برای انجام این کار، شما می توانید از یک اکانت کاربری رایگان به کارگیری کنید: بعداز تصویب اسم و ورود به AppAnnie، شما با کاغذ ای رو به رو خواهید شد، در ابتدا سمت چپ، می توانید اپلیکیشن های رقبای خویش را کاوش فرمایید . 
تیتر برنامه را سرچ کنید . لغات اصلی برای ASO در سمت و سوی چپ زیر در ذیل User Acquisition سناریو داده میشود . 
در صورتی‌که یک اکانت کاربری به طور غیر مجانی به کارگیری نمایید علاوه بر مشاهده کلمات حیاتی موضوع نظرتان می توانید برخی از برآوردهای ترافیکی و مقدار مشقت برای هر کلمه حساس را هم دریافت کنید . 
به کار گیری از این برنامه بسیار راحت و سریع می باشد و برای شما زیاد موءثر خواهد بود . به صورت کلی، رقبای شمارا آنالیز می نماید تا در فیس پیدایش هرگونه مشکل، آنان‌را قضیه ارزیابی قرار دهد .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

هم‌زمان با گسترش دستگاه های هوشمند نظیر گوشی و تبلت و پباده سازی اپلیکیشن موبایل در کلیه ی موضوع ها، تعداد کاربران موبایلی روز آپدیت عمده میشود . اندازه به کارگیری از کامپیوتر های شخصی نسبت به گوشی های هوشمند اندک خیس شده‌است . در واقع امروزه بیشترین آمار دسترسی به وب از آن موبایل و تبلت می‌باشد و این آمار روز آپدیت در در حال حاضر ارتقا می باشد .  طراحی اپلیکیشن در مشهد

همگام بودن با تکنولوژی با پباده سازی نرم افزار امروزه همگام بودن با تکنولوژی یکی از ضرورت های برد در هر کسب و عمل می باشد . طراحی اپ تلفن همراه متناسب با کسب و کارتان در تولید برندینگ و پیشی دریافت کردن از رقبای تجاری تان بسیار اهمیت داراست . از روش آن می‌توانید تعامل بهتری با مشتریان خویش داشته باشید . به دنبال راجع‌به ساخت اپ و مزایای آن عمده حرف خواهیم کرد . کمپانی سه سوت اینترنت متخصص در زمینه پباده سازی و ساخت App اندروید و ios هست که پروژه های خود را به طور رشته ای و با بها مناسب انجام میدهد . 

طراحی اپلیکیشن گوشی اپلیکیشن چه میباشد؟ به نرم افزار هایی که برای تلفن همراه های هوشمند، تبلت ها، دستیار های شخصی دیجیتال و غیره ساخته می گردند، نرم افزار کاربردی گفته میشود که به اختصار به آن‌ها App یا نرم افزار می‌گویند . استفاده کننده توسط این نرم افزار ها، به پباده سازی نرم افزار در مشهد صورت بی واسطه فرمانی را در موبایل هوشمند خود برگزار می کند . بسیاری از مدیران عمل های ماهر و بیزینس خویش را جهت ارائه خوبتر خدمات و محصولات خویش ، به اپلیکیشن تلفن همراه نیازمندند . 

نرم افزار ها انواع مختلفی دارا‌هستند مثل : نرم افزار های HTML5 : براساس تکنولوژی های شناخته شده اینترنت ، نظیر HTML5، جاوا اسکریپت و CSS بوده و برای ساخت تغییرات کوچک، قابل تبدیل به پلت فرم های دیگر هست . اپلیکیشن های محلی : طراحی نرم افزار اندروید و ios براساس یک پلت فرم خاص پباده سازی میگردند برای مثال جاوا و Eclipse یگانه اندروید و Xcode و Objective-C مختص ios هست . اپلیکیشن های ترکیبی : ترکیبی از دو گونه فوق میباشد . پروسه طراحی اپ مقدمه بایستی هدف خویش را برای این‌که متوجه شویم چه اپلیکیشنی برای طراحی نیاز داریم مشخص و معلوم کنیم آیا انگیزه ما یک بازی است یا این که برنامه آموزشی یا یک ابزار؟ بعد از اینکه انگیزه معین شد میتوانیم سازه به نیاز از آن ها استعمال کنیم .چه مراحلی می بایست در پیاده سازی نرم افزار دنبال شود : گزینش کردن برد: خواسته از پیروزی چه چیزی است؟ تعداد معلوم دانلود، تعداد یوزرها فعال یا این که یا این که مقدار پول پرداختی گزینش اندازه دارایی: بودجه با توجه به هدف مسئله حیث بایستی به اعتنا مشخص شود . پلتفرم برنامه:بازنگری فرمائید کدام پلت فرم شرایط بهتری را برای شما ساخت مینماید . ویژگی های نرم افزار: باید فن ای باشد تا یوزرها تشویق به استفاده از آن شوند همچنین کیفیت واسط کاربری آن اصلی میباشد . هدف اپلیکیشن آن گاه از نشر :فرآورده باید بازاریابی و تبلیغ برای معرفی داشته باشد .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن چیست؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد در صدر نرم افزار ها با انگیزه سرگرمی یوزرها پباده سازی و عرضه شدند. آنها مشتمل بر گونه های بازی ها و بخش اعظمی از برنامه های معمولی ی کاربردی بودند. البته با سپری شد عصر و تغییر و تحول نیاز بازار جهانی، توسعه و گسترش دهندگان استراتژی جدیدی برای پباده سازی نرم افزار های خویش در لحاظ گرفتند. آنان با بازبینی نیاز های همگانی مردم مانند طعام میل کردن، خرید کردن، نیاز به ورزش کردن و غیره بدین فیض رسیدند که میتوانند با تولید نرم افزار های هدفمند به‌این نیاز ها جواب مفید بدهند. همین خط مشی سبب شد تا نرم افزار ها آن موقعیت بی آلایش ی خویش را از دست بدهند و ماهیتی پیچیده و ماهر به خویش بگیرند.

امروزه نرم افزار ها تمامی جا وجود دارا‌هستند. در کامپیوتر ها، در تلفن همراه های هوشمند، در مترو و حتی‌د‌ر منزل ی شما. اکثری از عمل های روزانه ی ما از روش نرم افزار ها انجام میگردد. قضیه ای که شاید آدم بیست سال پیش هیچگاه نمی توانست تصور نماید.

نرم افزار ها در چه سیستم دلیل هایی اجرا می گردند؟


چگونگی پباده سازی نرم افزار ماهر


پیشین از اینکه سیستم برهان های منحصربه‌فرد موبایل های هوشمند به وجود بیایند؛ چیزی با این تیتر وجود نداشت و در واقع می اقتدار بیان کرد موبایل ها فاقد سیستم ادله بودند. تلفن همراه های اول فقط قابلیت و امکان برقراری تماس را به شما می دادند البته با پیشرفتشان توانستند بعضی تجهیزات رفاهی را نیز به خویش طولانی تر نمایند.

با پیشرفت سریع حرفه آوری ما شاهد پیدایش سیستم استدلال های اندورید و IOS بودیم که امروزه سلاطین سیستم استدلال تلفن همراه های هوشمند به اکانت میایند. ولی پیشین از آنان چی؟ چه طور موبایل های هوشمند سیستم برهان منحصربه‌فرد به خویش را دارا شدند؟

در واقع زمانی کارشناسان حوزه ی رشته آوری، عطش مردم برای به کارگیری از موبایل های هوشمند را مشاهده کردند تمایل به پباده سازی نرم افزار های گوناگون گرفتند. ولی نبود گوشه و کنار مطلوب برای این نرم افزار ها بازدارنده از اجرای موءثر آن‌ها میشد.

در فیض پروژه های ایجاد نرم افزار ماهر یکی‌از بعداز دیگری با باخت مواجه شدند. در غایت دو کمپانی سیمبین و جاوا فضا هایی را برای اجرای نرم افزار های ماهر کد نویسی کردند. در کنار این زمینه پیدایش دوربین های دیجیتالی در تلفن همراه ها، سبب ساز شد عصری تازه در استعمال از تلفن های یاور ابتدا شود. دیگر این وسائل الکترونیکی صرفا برای برقراری تماس کاربرد نداشتند. اکثر مردم از آنان برای سرگرمی و تثبیت لحظات متفاوت معاش حود به کار گیری می کردند. اکثر نوجوان ها برای خویش موبایل یار داشتند. البته سلطه ی جاوا و سیمبین خیلی دوام نیاورد.

نسبتاً از سال ۲۰۰۷ که او‌لین تلفن همراه های یار لمسی وارد بازار شدند. پباده سازی یک سیستم برهان توسعه یافته جهت شل خیس کردن عملکرد این تلفن همراه ها مطرح شد. پیرو این مسئله نسبتاًً از سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ سلطنت سیستم ادله های اندروید و IOS آغازشد. در‌این فی مابین سیستم برهان هایی مانند بادای سامسونگ و Windows Phone ماکروسافت نیز عرضه شدند البته هیچ کدام نتوانستند رقیبی دور از شوخی برای اندروید و آی وی اس محسوب شوند. می قدرت یکی از ازمهمترین رموز موفیت این دو سیستم دلیل را به روز های مکرر آنها دانست. در حالتی‌که شرایط فعلی ورژن های نخستین ی اندروید و IOS را ببینید شاید به نظرتان خنده دار بیایند البته همین تغییرات و بهبود های اثر گذار در‌این سیستم دست اندرکاران سبب ساز شد که یوزرها همواره با آن‌ها شم راحتی نمایند و از آنها زده نشوند. با اعتنا با آمار رو به پرورش و مثبت این دو سیستم دلیل از شرکت های گوگل و اپل بعید میباشد به‌این زودی ها رقیبی دور از شوخی برای آن‌ها پیدا شود.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد  ی باشد . framework بسط نرم افزار Xamin یکی‌از شایسته ترین framework های بسط نرم افزار در دربین بیشتراز 2،000،000 برنامه نویس می باشد . یکی از دلایل محبوبیت این بسط دهنده آن است که مشخصات و پکیج های متنوعی را سوای اخذ هزینه در دست کلیه قرار میدهد . همینطور ورژن های متفاوتی از این framework توسعه نرم افزار وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، از هر یک از آن‌ها به کار گیری نمائید . 

framework گسترش نرم افزار Adobe Phonegap همانگونه که از نامش پیدا می باشد، یک گسترش دهنده از سیرتکامل Adobe می باشد که بر اساس HTML و CSS است . این توسعه و گسترش دهنده اکثر در طراحی نرم افزار هایی دوستداشتنی است که نیاز به فضای ذخیره سازی گسترده داشته باشند، چرا‌که این توسعه و گسترش دهنده یک فضای ابری را در چنگ شما قرار می‌دهد که برای ذخیره سازی از آن استفاده کرده و منابع سیستم یا این که تلفن همراه خود را هدر ندهید . این فضای ابری به طور کامل امن است و با داشتن ایمیل و سر عبور قابل دسترسی می‌باشد . ویژگی شایان توجه در‌این گسترش دهنده، سرعت بالای آن است . همچنین به کار گیری از این توسعه دهنده به صورت رایگان می باشد . 

framework بسط نرم افزار React Native قاب ورد محبوب شده بوسیله چهره بوک، framework توسعه و گسترش نرم افزار React Native می باشد که بر مبنای Java script ساخته شده است . احتمالا تاءمل فرمایید که پباده سازی نرم افزار با جاوا اسکریپت به زیبایی زبان جاوا یا این که C نخواهد بود، به شما سفارش می‌کنیم که برای یک بار با این framework گسترش، نرم افزار خود را بسازید تا متوجه گردید هیچگونه تفاوتی با بازی ها یا این که نرم افزار های بر پایه ی جاوا یا این که C ندارد . همینطور شما می‌توانید از زبان های برنامه نویسی جاوا و C در زمان به کار گیری از این توسعه دهنده استفاده نمائید و این گسترش دهنده قابلیت درک کدها بدین 2 زبان را دارااست . 

framework توسعه و گسترش نرم افزار Native Script این توسعه و گسترش دهنده زبان های برنامه نویسی مثل جاوا، Angular ،Typescript را ساپورت می نماید . ایجاد و گسترش یک بازی یا نرم افزار در‌این توسعه دهنده دوچندان ریلکس تر از سایر گسترش دهندگان است؛ به دلیل آنکه صورت هایی از نرم افزار های گوناگون برای شما به نمایش در میاید و شما می‌توانید بر اساس نرم افزار خود از آن‌ها به کار گیری نمائید و چه بسا طراحی واسط کاربری انجام دهید . پباده سازی های تولید شده با استعمال از این گسترش دهنده، دوچندان خوشگل و مطابق با ذوق بخش اعظمی از افراد میباشد .
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد امسال نرم افزار‌های تعجب آور و غریبی با ادعای استفاده حقیقت افزوده روی اپ‌استور می‌آمدند که بخش متعددی از آنها عملا نرم افزار‌هایی به درد نخور و بلااستفاده بودند . ولی Measure آمد که یکی کاربردهای خوب واقعیت افزوده را به نمایش بگذارد .

پباده سازی نرم افزار در مشهد

با نصب این نرم افزار، خط‌کشی با دقت نسبتاً متساوی با خط‌کش‌های حقیقی و واقعی را به آیفون می آورید . Measure بر مبنای مقیاس فعالیت می نماید و پیش از اندازه‌گیری یک چیز، بایستی وسیله‌ای با طول معلوم را جهت کالیبراسیون برایش تعریف نمایید . در حالتی‌که کالیبراسیون را به صدق انجام دهید، به لطف اقتدار پلتفرم واقعیت افزوده ARKit اپل می توانید انتظار حاصل دقیقی را از اپلیکیشن Measure داشته باشید .

واجب به عنوان کردن می‌باشد که گوگل هم در پاسخ به اپل، نرم افزار مشابهی روی اندروید منتشر کرد که هرگز از منظر دقت و کاربرد به حد و ترازو Measure اپل نرسید .

YouTube

قرارگیری یوتیوب در فهرست برگزیدگان نرم افزار‌های ۲۰۱۸ گزینه عجیبی نمیباشد . به عنوان یک کدام از پرطرفدارترین پلتفرم‌های اینترنتی عالم، یوتیوب آنقدر شاداب و پویاست که با عبور کرد این همگی سال از فعالیت همچنان از بهبود و ارتقای قابلیت و امکان‌هایش دست بر نمی‌داراست .

در جامعه کاربری یوتیوب به شدت دموکراسی حکم کننده میباشد . برای همین معمولا بخش اعظم درخواست‌های یوزرها در آن برآورده میگردد . نمونه بارز این زمینه را امسال در ارائه «موقعیت بدون نور» برای نرم افزار‌های iOS و اندروید یوتیوب مشاهده کردیم . اما به‌روزرسانی‌های یوتیوب به همین قابلیت و امکان عادی ختم نشدند .

۲۰۱۸ سالی بود که YouTube Go به سطح انتشار جهانی رسید تا گله‌مندان از مصرف دوچندان دیتا و انرژی این نرم افزار دیگر عذر و بهانه‌ای نداشته‌ باشند . سازگاری با ویدیوهای عمودی در ورژن زیر اینترنت، بیش تر شدن هشتگ‌ها برای جستجوی بهتر، ارائه امکان استوری برای تولیدکنندگان محتوا، آموزش قابلیت و امکان تماشای آفلاین ویدیوها و رونمایی از مینی پلیر هم نماد‌های دیگری از این بودند که یوتیوب به مخاطبین خویش اهمیت می‌دهد .

Walli

نرم افزار‌های دانلود والپیپر به خیال و خاطر طینت تفننی که دارا‌هستند، معمولا دورازشوخی گرفته نمیشوند . اما امسال سازندگان Walli تصمیم گرفتند که سنت‌شکنی کرده و با تحولی کلیدی در نرم افزار، اهمیت انتخاب یک والپیپر عالی برای موبایل‌ را یک بار دیگر به ما یاد آوری نمایند .

Walli نیز روی iOS و هم اندروید عرضه شده و والپیپرهای بدون‌پول و مبلغی با حداکثر کیفیت 4K در دست کاربرانش میگذارد . نکته دوچندان خوب در مسئله Walli، جور‌بندی‌های منظم نرم افزار می باشد که شما‌را سریعا به سود دلخواهتان میرساند .

Walli جامعه کاربری پویا و بانشاطی دارااست که بخش زیادی از آنان‌را هنرمندان تشکیل می دهند . به این ترتیب با کار در آن میتوانید از اثر ها جدید هنرمندانی که به صورت منحصر روی موبایل عمل می نمایند فایده‌مند گردید و در ضمن خودتان با ایجاد پروفایل و آپلود اثر ها، از روش فروش والپیپرهایتان درآمدزایی فرمائید .
 

  • شایلین عباسی