مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 برنامه نویسی اندروید با پایتونعوارض متعددی وجود دارد که ممکن میباشد بخاطر آنها شما بخواهید برنامه نویسی اندروید با پایتون را ابتدا فرمایید. ایجاد طرحی که سبب ثروتمند شدن شما شود و تغییری در عالم تولید نماید صرفا یک انگیزه میباشد بعد از این آغاز به یادگیری کدنویسی و به کارگیری از ابزارهای ایجاد برنامه میباشد که شما میتوانید خودتان این کارها انجام دهید.
طراحی اپلیکیشن در مشهد برنامه نویسی یک مهارت فوق العاده ای برای یادگیری میباشد و اندروید امکاناتی بیشتری را دراین آیتم در اختیار برنامه نویس قرار می‌دهد و محدودیت های متعددی را دراین آیتم حذف کرده است که یک آیتم عالی برای مقدمه برنامه نویسی اندروید میباشد.
زمینه اینجاست که کدنویسی کردن زیر اندروید زیاد هم فعالیت سادگی نیست. قبلی از اینکه بخواهید یک برنامه معمولی hello world را بنویسید شما نیاز دارید اپلیکیشن android studio را یاور با jdk و سایر تجهیزات آن دانلود کرده و نصب نمائید.
آن گاه شما می بایست بدانید که چطور می بایست یک فایل APK تولید فرمائید و مجوزهای مربوط به آن را اعمال کرده و روی گوشی خودتان نصب نمائید. حتی قبل از اینکه بتوانید برای خودتان خروجی بگیرید و در صفحه اکران آن را مشاهده کنید شما باید با تعدادی از بخشها در‌این اپلیکیشن آشنا بشوید.

ویدئو پییشنهادی : فراگیری بسط یافته پایتون
پایتون یک زبان برنامه نویسی بسیار بی آلایش و دقیقسازه به عارضه ها فوق ممکن میباشد. برای شما بسیار دیدنی به حیث بیاید. پایتون یک گویش برنامه نویسی بسیار معمولی و دقیق میباشد که با ساختاری معمولی پباده سازی شده است.
مهمتر از این کامپایل کردن کدهای شما و آزمایش کردن آنها روی دستگاه اندروید میتواند بسیار سریع چهره بپذیرد. پایتون یک گویش برنامه نویسی یکی‌از سریع ترین طریق ها می‌باشد تا بتوانید برنامه خودتان را ایجاد و به اجرا برسانید.


علاوه بر این اینها هنگامی که شما در برنامه نویسی اندروید با پایتون با خصوصیت های بیشتری آشنا میشوید و آنها‌را بکار میبیرید شما میتوانید از ترفند های شگفت انگیز متعددی درجهت تجهیزات بخشی به موبایل خویش به کار گیری فرمایید. در برنامه نویسی اندروید با پایتون کافیست فقط با چندین تکان کوتاه یک برنامه APK بی نقص ایجاد نمائید
پایتون چه میباشد؟پایتون یک گویش برنامه نویسی نسبتا نو میباشد که به وسیله گیدو ون راسوم در سال ۱۹۹۱ پباده سازی شده است. فلسفه رایج پباده سازی این گویش قابل درک بودن آن میباشد به عبارتی دیگر یعنی اینکه حتی یک غیر کد نویس هم بتواند کدهای آن را پیگیری کرده و بفهمد.
پایتون فضای سپید متعددی را آیتم به کار گیری قرار می دهد و سبب به کار گیری فعالیت آمدی از امرها میشود این یعنی با تعداد خطوط کمتری از دستورها می تواند شغل های متعددی را انجام دهد.
این آسانی و نازکی باعث میشود پایتون گزینش خیر برای برنامه نویس ها جدید باشد. برای شروع، مفسران قابل دسترسی در سیستم عامل های یک سری وظیفه ای وجود دارا‌هستند یعنی شما می‌توانید کدهای خودتان را در ویندوز، مک، لینوکس و اندروید اجرا نمائید.
پایتون یکی گویش های برنامه نویسی اصلی میباشد که شامل طیف گسترده ای از ابزاره های دارای هیجان میباشد که‌این گویش را یک زبان ایده آل برای یادگیری خردسال ها مینماید.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۱)

  • معرفی سرویس آنلاین ساخت اپلیکیشن وب ویو
  • تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل

    سرویس تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید اپ کارا اقدام به ارائه خدمات با کیفیت و کاملی جهت تبدیل سایت شما به برنامه اندروید حرفه ای نموده است. ما با تجربه چندین ساله و رفع نواقص ساخت اپلیکیشن های وب ویو، به جرات می توانیم بگوییم که کامل ترین اپلیکیشن های نمایش دهنده سایت را با توجه به نیاز شما خواهیم ساخت.

    از جمله امکانات سرویس وب ویوی اپ کارا:

    1. پشتیبانی از اکثر استانداردهای وب
    2. امکان آپلود و دانلود فایل توسط کاربران
    3. فعال بودن کش اپلیکیشن برای افزایش سرعت بارگذاری
    4. امکان درج پرمیشنهای خاص (مثلا لوکیشن)
    5. خروجی رجیستر شده فایل apk و بدون نام و نشانی از ما
    6. امکان درج منو و اکشن بار و تعیین رنگ آنها (در صورت نیاز)
    7. ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران فعال اپلیکیشن شما
    8. شخصی سازی بیشتر
    9. بازشدن لینکهای خارجی در مرورگر خارجی
    10. بازشدن لینک درگاه پرداخت در خود اپلیکیشن (مناسب وب سایت های فروشگاهی)
    11. پشتیبانی و غیره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی