مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


4. مهم‌ترین قسمت ورقه اسپلش اسکرین‌

پباده سازی نرم افزار در مشهد 

مرکز آپلیکیشن های دیوار، تپسی، آپ، پایانی خبربهتر است برند ما در راءس تصویر قرار بگیرد. بخاطر اینکه اولی جای که مخاطب در تصاویر نگاه می‌کند راس تصویر است. به همین استدلال در اضافه صفحات اسپلش اسکرین‌ برند و لوگو شرکت در راس ورقه قرار میگیرد.
5. پیغام عدم اتصال به وباضافه اپلیکیشن ها مثل اپلیکیشن اسنپ، تپسی، دیجی جنس، آخری خبر، دیوار، شیپور و غیره نیاز به اتصال به ایترنت است.در این‌حالت در صورتیکه کاربر فراموش کند که اینترنت تلفن همراه خود را فعال کند و اپلیکیشن شما را اجرا کند باید پیغامی به مخاطب نمایش داده شود که اینترنت کاربر متصل نیست در غیر این فیس کاربر فکر می کند اپلیکیشن اختلال دارد.

پیغام عدم اتصال به وبدربین پیغام های بالا پیغام اپلیکیشن سفارش تاکسی اسنپ بهترین پیغام از نظر طراحی می باشد. که کاربر با زدن یک دکمه هدایت به برگه وای فای یا اینترنت خط می شود.
6. حجم اسپلش
اپلیکیشن های منتشر شده در گوگل پلیبه کارگیری از فیلم برای نمایش ورقه اسپلش اسکرین فعالیت اشتباهی است در‌حالتی که میخواهید فیلم استفاده کنید باید حجم فیلم را به شدت کم نمائید در غیر این فیس حجم اپلیکیشن شما ارتقاء پیدا خواهد کرد و احتمال نصب اپلیکیشن شما کمتر خواهد شد. می بایست بدونید در حالتی که حجم اپلیکیشن دو برابر شود احتمال نصب اپلیکیشن نصف میگردد.
نبایدهای کاغذ اسپلشنباید از متن های استاتیک مانند، اپلیکیشن در وضعیت بارگیری است یا لطفا صبر کنید استعمال نمائید چون مخاطب شم می کند اپلیکیشن که طراحی کردید بسیار کند هست و این نقص‌ را از سرعت اینترنت خود نمی‌بیند بلکه تنها استدلال دیر بار گذاری شدن اپلیکیشن را از برنامه نویسی بد اپلیکیشن می‌بیند.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی