مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد اعتنا یوزرها و استعمال کنندگان: همانگونه که طراحی یک اپ بازی، قواعد و موردها خاص خود را داراست، در پباده سازی اپلیکیشنی که برای در مشت دریافت کردن منزل هوشمند پیش گویی شده میباشد نیز، نکات و ویژگیهای منحصر موجود است که ولی تمام آن ویژگیهای زیاد پیچیده باید با ظاهری گرافیکی و سهل و آسان و سهل وآسان در نظر گرفته شود . 
امکان تغییر و تحول نام مناطق و امکانات نرم افزار، امکان تعیین بگراند شخصی همچون تصاویر قسمت های گوناگون خانه برای صفحه ها مربوط به آن بخش ها، حذف کردن یا این که افزودن بخشها روشنایی و چه بسا عدم نیاز به وب خانه، تنها گوشه ای از مواردیست که ما درین شیوه در حیث داشته ایم .

پباده سازی نرم افزار در مشهد
دستگاه های قابل اجرا: گاهاً دیده میشود که یک نرم افزار در گوشی سونی که سیستم استدلال آن Android می‌باشد قابل اجرا می باشد و برای مثال در سامسونگ اجرا نمیشود این نقص‌ از نقص های یک نرم افزار به حساب آورده می شود . 
اپ منحصربه‌فرد هوشمندسازان برای سیستم های دلیل ios و Android پباده سازی شده و در تمامی تلفن همراه ها و تبلت هایی که از این دو سیستم پشتیبانی می‌نمایند قابل اجرا میباشد .

تاثیر مخاطبان نخستین در برد نرم افزار مخاطبانی که از همان در آغاز درجریان فیس گیری نرم افزار شما هستند با شما ملازمت و همراهی و ملازمت و همراهی کرده و به بهبود همت شما کمک می کنن . براین اساس می‌توانید هفته به هفته برتعداد این اشخاص بیفزایید و بنابراین اقتدار خود را ارتقاء داده و از حمایت مخاطبان و نظرهای آنها استفاده ببرید . 
مخاطبان اول هر نرم افزار مطرح ترین مبلغان آن به شمار می‌آیند که شما را به دیگر افراد معرفی مینمایند، هوای آنان‌را داشته باشید و به شدت مراقبشان باشید . 
گراهام معتقد است: در صورتی در اولِ فعالیت ۱۰۰ کاربردارید در ۱۰ هفته اول بتوانید ۱۰ درصد به مخاطبان خود اضافه کنید برنده خواهید بود . احتمالا در لحاظ اولیه ۱۱۰ مخاطب تفاوتی زیادی با ۱۰۰ مخاطب نداشته باشد اما وقتی هر هفته ۱۰ درصد پرورش داشته باشید به یک باره متوجه ارتقاء قابل توجه کاربران خود خواهید شد، شما پس از یکسال ۱۴۰۰ استفاده کننده و در آخر سال دوم دو میلیون به کار گیری کننده فعال خواهید داشت .
 

  • ۹۹/۰۴/۰۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی