مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

قبلی از طراحی اپلیکیشن موبایل و تولید چارچوب ها و زیرساخت ها، بهتر می باشد پروژه خود را با تولید screen tree (درخت صفحه) یا user flows (مسیر کاربر) پیشگفتار فرمایید. این گونه از موردها می توانند به عنوان راهنما برای شما عمل کنند و به شما کمک خواهند کرد تا اپ خود را به خیر طراحی فرمائید. درخت ورقه مساوی وب سایت مپ یا نقشه تارنما میباشد. میتوانید به تارنما Balsamiq مراجعه کرده و با استعمال از ویژگی های سایت مپ، یک درخت برگه در آنجا بسازید و یا اینکه خیلی عادی یک اتومات و صفحه بردارید و آن را طراحی نمائید. طراحی وب سایت و اپلیکیشن گوشی در عین اکنون شباهتی با همدیگر دارند.

پباده سازی نرم افزار در مشهد

مسیر کاربر روشی است برای بازبینی دقیق و جز به جز هر کدام از روند مو جود در اپ که کاربران باید آنها‌را تکمیل کنند تا به هدف مورد نظر برسند، و در عین در حال حاضر باید به تفکر مسیرهای ثانویه و جایگزین نیز باشید. این  طراحی اپلیکیشن در مشهد  مسیرها ممکن می باشد خطی نباشند. معمولا مجموعه ای از تصمیمات، مسیرها و حلقه ها می باشند که تمامی گزینه های ممکن را به کاربر نشان می دهند. با داشتن این نقشه ها، به راحتی می‌توانید لیستی از چارچوب های لازم برای طراحی تنظیم فرمایید. می‌توانید با چارچوب های بسیار پایه ای شروع کنید و بعد از آن جزئیات و محتوا و سایر موردها را به آن ها بیافزایید. راجع‌به طراحی اپلیکیشن گوشی لازم است به تنی چند از نکات توجه داشته باشید.

شناخت نویگیشن
ساختار نویگیشن اپلیکیشن بسیار مهم می باشد. این بخشی می باشد که بسیار از جدید کاران طراحی اپلیکیشن تلفن همراه در آن به نقص‌ بر میخورند. اپلیکیشن ها مانند سایت ها نیستند. در طراحی اپ گوشی این گونه نیست که یک نویگیشن سطح بالا وجود داشته باشد که به راحتی به کلیه صفحه ها دسترسی داشته باشد. در طراحی اپ می بایست یک مسیر سرازیر و عادی طراحی کنید تا کاربران بتوانند به راحتی به مکان های متعدد رفته و دوباره به مکان اول خود بازگردند. باید زمان زیادی را صرف طراحی و تست مسیر اسکرین ها بکنید تا مطمئن شوید منطقی می‌باشند و به کارگیری آن‌ها آسان است.

تست نویگیشن
بهترین روش برای اینکه مطمئن شوید نویگیشن شما به صحت فعالیت می کند این می باشد که نمونه های قابل کلیک کردن بسازید و آنان را به هم پیوند کنید. لینک و پیوند کردن صفحه های ثابت در این مرحله مشکلی ندارد. با این طریق به راحتی میتوانید تست فرمائید و ببینید تمامی آنان باهم چه‌گونه فعالیت مینمایند. در این مرحله هنوز نیاز نیست قابلیت های بالا و تحت کشیدن با دست یا فشردن و نگاه داشتن را بیش تر فرمایید. نخستین آن را تست کنید و ببینید آیا درست کار میکند یا نه؟ سپس اپ خود را در دست مردم قرار دهید تا تمامی از آن به کارگیری کنند. این نحوه بسیار ریلکس و عملی است و می‌تواند تاثیر فراوانی بر روی اپ شما و قابل استفاده بودن آن داشته باشد. صرف روزگار و هزینه در مرحله طراحی، شما‌را از دردسرها و شکایات بعدی توسط کاربران مصون خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن موبایل متناسب با رزولوشن ورقه
آیفون، یک‌سری سایز برگه دارااست که کلیه باهم فرق می کنند. همین موضوع در زمینه‌ی اندروید هم صحیح میباشد که دارای چندین شرکت تولید کننده میباشد که هرکدام سایز ورقه متفاوتی دارند. البته بیش تر از حد نیز نگران نباشید زیرا هم اپل و هم اندروید، شیوه هایی را برای کمک به اپ ها دراین مورد ایجاد کرده اند تا اپ ها به صورت اتومات با سایز صفحه ها مختلف کار کنند. چیزی شبیه به طراحی رسپانسیو در وب میباشند. کامل نیست اما به این مضمون‌ می باشد که شما مجبور نیستید برای هر سایز یک طراحی مختص انجام دهید. صرفا بی تردید پیشین از پایان عمل، اپ خود را روی چندین سایز صفحه امتحان فرمایید و در صورت نیاز تغییرات لازم را انجام دهید.
 

  • ۹۹/۰۴/۱۳
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی