مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی وب سایت ریسپانسیو که اکران صحت در گوشی و تبلت داشته باشد به صورت حتم دشواری بیشتری خواهد داشت البته هنگامی که برای این فعالیت صرف می کنید گرانبها میباشد چون اکنون در حدود ۷۰ درصد بازدیدکنندگان وبسایت ها از روش تلفن همراه صفحه ها شمارا می‌بینند. در حالتی‌که هنوز با معنی ریسپانسیو یا این که عکس العمل گرا آشنا نشده اید سفارش می‌کنیم نوشته‌علمی پباده سازی ریسپانسیو چه می باشد
Responsive Design چه چیزی است؟ اهمیت ساخت سایت Responsive

طراحی وب به شیوه Responsive Design  طراحی اپلیکیشن در مشهد چه است و چرا اهمیت داراست؟ باز‌نگری تفاوت ورژن تلفن همراه برای تارنما و ساخت وب سایت responsive در عملکرد تارنما و رضایت یوزرها
رجوع‌کنید.

اکنون میتوان خاطرنشان کرد هنگام طراحی وب طریق اکران آن در گوشی حتی از دسکتاپ هم مهمتر شده‌است و وب سایت هایی در وب مشاهده می کنیم که Mobile First پباده سازی گردیده اند. یعنی نخست برای ورژن گوشی آنان تصمیم گیری گردیده و بعد ورژن دسکتاپ بدین ترتیب پباده سازی شده‌است.

برای سنجش صدق تلاش ورژن ریسپانسیو وبسایت می بایست آشنایی صدق از تمامی سایزهای ورقه اکران جانور داشته باشیم و تارنما را در همگی این سایزها باز‌بینی کنیم. برای سریعتر شدن این مراحل ابزارهایی در فضای وب پباده سازی گردیده اند که وبسایت را در سایزبندی های گوناگون به شما اکران می دهند تا سرعت باصرفه کردن شیوه اکران برای شما ارتقا یابد. درین نوشته‌علمی ۶ ابزار گرانبها برای آزمایش ورژن ریسپانسیو تارنما را به شما معرفی می کنیم.

ابزار Xrespond
ابزار Xrespond خودش را یک تب مجازی در مرورگر معرفی می کند و روش اکران وب سایت شما در سایزهای گوناگون را در یک کاغذ ارایه می‌نماید. در‌این برگه با اسکرول افقی می توانید سایزهای استاندارد صفحه های اکران و روش اکران تارنما در آنها‌را مشاهده نمائید.

تیتر بالای هر پنجره سایز برگه اکران آن پنجره و پرطرفدارترین دستگاهی که با این سایز روانه بازار شده‌است را به شما نشان می‌دهد. این وبسایت تعداد متعددی از دستگاه ها جانور را پوشش می دهد و به شما امداد می‌کند طرز اکران در هریک از آن‌ها را بازبینی فرمائید. همینطور می توانید بعدها دلخواه خویش را به طور دستی وارد نمائید.

ابزار آزمایش ریسپانسیو بودن تارنما


آزمایش ریسپانسیو وبسایت با Responsinator
این ابزار شباهت متعددی به به ابزار گذشته داراست با این تفاوت که به جای اسکرول افقی سایزهای متعدد را پایین هم به شما اکران می‌دهد. همینطور در ابزار Responsinator سایزهای گوناگون دستگاه های اپل گزینه اعتنا قرار گرفته و با استعمال از یک کادر مطلوب در حوالی کادر هم اکنون و هوای اکران در تلفن همراه یا این که تبلت را اضافه برای شما تداعی می نماید.

شاید Responsinator ابزار مطلوب برای آزمایش برخورد گرا بودن تارنما به طور آنلاین نباشد و از لحاظ سایز بندی و تجهیزات ضعیف خیس از Xrespond باشد. اما ظواهر جالب این تارنما به شما امداد مینماید که حتی از تصویر درست شده تحت عنوان یک مثال از وبسایت خویش در گوشی به کارگیری کرده و در پباده سازی های خویش از آن فایده بگیرید.

آزمایش عکس العمل گرا بودن تارنما به طور آنلاین
Google Mobile foo
به جثارت میتوان اعلام کرد قویترین و معتبرترین ابزار مو جود برای آزمایش ریسپانسیو وبسایت ابزار معرفی گردیده بوسیله گوگل یا این که به عبارتی Mobile Friendly ttttt میباشد. تفاوت اصلی آن به ابزارهای دیگر این میباشد که در اینجا نمایی از وب سایت در سایزهای متفاوت اکران داده نمی شود بلکه براساس استانداردهای گوگل تجربه کاربری در گوشی باز بینی میگردد.

به صورت نمونه در حالتی که در برگه شما اسکرول افقی ساخت گردیده باشد، سایز نوشته ها مطلوب نباشد یا این که دکمه ها بیش تر از اندازه به هم نزدیک باشند این ابزار به شما اطلاع خواهد بخشید. درصورتی که درین آزمایش نمره قبولی بگیرید گوگل ورقه شما‌را ریسپانسیو خواهد آشنایی.

آزمایش تلفن همراه فرندلی بودن وب سایت در گوگل
همینطور در ابزار گوگل وبمستر فضای برای آزمایش تلفن همراه فرندلی چشم شده‌است و به طور همزمان با ورود ربات گوگل به صفحه ها شما آزمایش نیز برای آن ها انجام می‌گردد و هر برگه ای که استانداردهای پباده سازی ریسپانسیو را نداشته باشد در آنجا برای شما لیست خواهد شد. به عبارت دیگر خویش گوگل همگی صفحه های را باز نگری می‌کند و شما صرفا صفحاتی که دارنده نقص‌ می‌باشند را باز‌بینی می‌کنید و نیازی به باز‌بینی تعداد متعددی از صفحه های نخواهید داشت. توصیه می‌کنم برای داده ها بیش تر به بخش فراگیری گوگل وبمستر مراجعه نمایید یا این که در کارخانه فراگیری گوگل وبمستر که به وسیله وبسیما برگزار می‌گردد کمپانی نمائید.

Am I Responsive
این ابزار سعی به طور کامل متفاوتی با بقیه ابزارهایی که تا اینجا معرفی کرده ایم دارااست. بعد که نشانی وبسایت خویش را وارد کردید، Am I Responsive شیوه اکران آن را در چهار سایز تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ با چیدمانی مطلوب و در کنار هم اکران می دهد. ولی این ابزار برای آزمایش ورژن ریسپانسیو تارنما تلاش ندارد اما با شیوه اکران جالبی که ساخت مینماید به شما اذن می‌دهد یک اسکرین شات قشنگ از طریق اکران وبسایت داشته باشید.

این ابزار برای تولید اسکرین شات از مثال عمل طراحی وب بسیار مطلوب بوده و می توانید خروجی را برای مشتریان خویش ارسال 

نکته دیدنی درین ابزار آن میباشد که شما می توانید به راحتی جای هر یک از این دستگاه ها را تغییر تحول داده و دکورا سیون متفاوتی برای خویش ساخت کنید. همینطور این ابزار می تواند وبسایت هایی که بر روی localhost خویش پباده سازی نموده اید را باز‌بینی کرده و خروجی مطلوب را به شما اکران دهد.

تولید طرز اکران وب سایت در گوشی و تبلت
Designmodo Responsive foo
ابزار Designmodo Responsive ttttt صرفا یک پنجره از تارنما اکران می‌دهد اما با پیکسل بندی افقی و عمودی به شما اذن می دهد به راحتی بعدها برگه را تغییر‌و تحول دهید. همینطور اشکال سایز بندی تلفن همراه و تبلت و دسکتاپ در آن قرار داده گردیده تا با گاز سایزهای استاندارد را در آن‌ها پیدا فرمائید.

گستردگی سایزبندی دستگاه ها و امکان تغییر تحول بعدها به طور دستی موجب گردیده تا ابزاری کارآمد و سریع در چنگ شما قرار داده شود.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی