مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن در مشهد  خصوصیت 
های اینترنت موبایل و اپلیکیشن موبایل: 
اگرچه اپلیکیشن موبایل و اینترنت موبایل شبیه به یکدیگر نیستند ولی رسالت هر دوی آنها بطور کلی ارائه ویژگی ها و ویژگی ها شبیه می‌باشد که می تواند به رونق بخشیدن به کسب و فعالیت شما کمک کند و مشتریان بتوانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند . 
این ویژگی ها عبارتند از: تماس با یک کلیک: مشتریان به آسانی با یک کلیک بر روی اطلاعات تماس، با شما رابطه برقرار نمایند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
نقشه و نشانی: مشتریان با استفاده از GPS گوشی شان و نقشه به راحتی می توانند به نشانی و محل کسب فعالیت شما دسترسی داشته باشند . 
( به جای وارد کردن نشانی به فیس دستی) اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی: این قابلیت یوزرها را کار کشته می سازد که به راحتی محتوا را با دوستانشان در کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارند . 
دکان موبایلی: دکان موبایلی به سادگی می تواند خرید کردن سهل را میسر سازد . بنابراین فروشگاه موبایلی شما علاوه بر معرفی کسب و کار شما یک ابزار فوق العاده برای خرید و پرداخت هم خواهد بود . 
بازاریابی موبایلی: اپلیکیشن و اینترنت موبایل ها پتانسیل بالایی برای جلب وفاداری مشتریان دارند . بخصوص در اپلیکیشن های موبایل شما می توانید با ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) مشتریان خویش را از جدیدترین خبرها و رویدادهای پیش رو باخبر سازید و از طرفی می توانید مطمئن باشید که در در میان انبوهی از اس ام اس ها و ایمیل های تبلیغاتی پیام و نوتیفیکیشن شما گم نمی شود .

چه‌گونه 
یک اینترنت گوشی بسازیم ؟ یکی از رویکرد های ساختن یک اینترنت وبسایت موبایلی استخدام بسط دهنده اینترنت گوشی میباشد که اینترنت سایت فعلی شمارا به یک وب سایت متناسب با سناریو در صفحه گوشی افزایش دهد . در این زمینه شرکت ایلیا سیستم مهیا ارائه مشورت کردن کردن و کمک رسانی به شما دوستان خوب می باشد . 
چه‌طور 
یک اپلیکیشن گوشی بسازیم ؟ دقیقا مثل ایجاد یک اینترنت اینترنت سایت ریسپانسیو ( اینترنت موبایل) می بضاعت با استخدام توسعه و گسترش دهنده اپلیکیشن گوشی آن را پباده سازی و پیاده سازی نمود . 
در صورتی که برای پباده سازی و شیوه اندازی \"اپلیکیشن موبایل\" نیاز به ارشادوراهنمایی و مشاوره کردن دارید، می توانید با مشاوران ما در این قضیه مذاکره فرمایید . برای این مراد، فرم درخواست مشورت کردن کردن را مالامال نمائید و چشم به راه تماس کارشناسان ما باشید . 
رقبایتان 
اپلیکیشن گوشی خواهند داشت یک عدد از همین ایام رقبایتان در کسب و کار، اپلیکیشن خویش را خواهند داشت و مشتری چه خواهد کرد؟ با نگاهی به آن تمام نیازهایش را می بیند و با لمس برگه موبایلش وارد اپلیکیشن می شود . مشتریان امروز نسلی می‌باشند که با موبایل زندگی می کنند، آنان برای ارتباطات، جست و جو، خرید و حتی تفریح غالبا از موبایل به کارگیری می نمایند . اکنون چطور به این مشتریان موبایلی سرویس ها می دهید؟ آنان کمتر شکیبایی و شکیبایی عملکرد برای برقرای اتصال به اینترنت و گشوده کردن مرورگر و سرچ لینک و پیوند و . . . را دارا‌هستند . 
با داشتن اپلیکیشن موبایلی تنها یک لمس از مشتریان مسافت دارید . همیشه یک لمس و یک گام جلوتر باشید .
 

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی