مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

 طراحی اپلیکیشن در مشهد  1. نام گذاری اپنام وی‌لین چیزی می باشد که مخاطب میبیند. به این ترتیب، با گزینش اسم مناسب مخاطب را پایین تاثیر قرار دهید. اسم بایستی منحصر به فرد، دیدنی، و معنی باشد و اعتنا مخاطب را جلب نماید. براین مبنا، هنگام تولید اپلیکیشن به اسم آن توجه فرمایید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

2. پباده سازی آیکون اپلوگوی اپلیکیشن شما می بایست به خیر و خوبی بیان کنده قضیه اپلیکیشن شما باشد. در پباده سازی لوگو، آسانی را مدنظر قرار دهید.

3. تثبیت در بازارهای دارای اعتباربعد از ایجاد اپلیکیشن گوشی و کسب اطمینان از باکیفیت و بی عیب و نقص بودن آن، لازم میباشد که اپ خویش را در بازارهای دارای اعتبار، نظیر اپ استور، گوگل پلی، و کافه بازار تثبیت نمائید.

4. تعیین گونه بندی مطلوبمدل بندی مناسب را، با دقت به قضیه و کارکرد اپلیکیشن، تعیین نمائید. جور بندی مناسب سبب ساز می‌گردد یوزرها بهتر و وارفته خیس اپ شمارا پیدا نمایند.

5. تبلیغ و رواجنرم افزار خویش را در فضای مجازی تبلیغ نمایید. این فعالیت را می توانید از طریق شبکه‌های‌عمومی، کمپین های ایمیلی، تبلیغات اینترنتی، وب لاگ، و رپورتاژ انجام دهید. ایجاد ویدئوی رئال و یا این که موشن گرافیک نیز می‌تواند اثرگذار باشد.

6. اسکرین شاتاز اپلیکیشن خویش اسکرین شات بگیرید. یوزرها از این روش فهم و شعور بهتری نسبت به حریم و تجهیزات اپ شما پیدا خواهند کرد. اسکرین شات خویش را در شبکه های ارتباطی و رسانه های دیجیتال منتشر فرمائید.

7. برندسازی اپشایسته ترین شیوه برای برندسازی عرضه سرویس ها کیفیت بالا میباشد. با این کار، اعتبار مارک مراقبت گردیده و اعتماد مخاطبان جلب می‌گردد. با انتشار منظم آپ تو دیت، نواقص احتمالی اپ را برطرف نمائید و نشان دهید که همواره در حال بهتر شدن می‌باشید.

8. قیمت گذاری منطقیرقابت در بازار اپ بسیار فشرده می‌باشد و برای دیده شدن می بایست عملکرد متعددی کرد. در صورتیکه قیمت های شما مناسب و مقرون به صرفه بوده و متناسب کیفیت خوب خدماتتان باشد، رضایت مشتری جلب خواهد شد. می توانید از پیشنهادات ویژه و مهیج نیز برای جذب مخاطب به کار گیری نمایید. ولی نباید در‌این فعالیت زیاده روی کرد. پیش از ایجاد اپلیکیشن موبایل، طرح های درآمدزایی خویش را به دقت پباده سازی و به حساب آوردن نمائید.

9. دیدگاه ها یوزرهااز ایده ها، نقد ها، و پیشنهادات یوزرها به کارگیری نمائید. بازخوردهایی که از مخاطبان دریافت می کنید بسیار باارزش میباشند. آنها‌را گشوده‌بینی نمائید و ایرادات را برطرف نمائید. بنابراین، سرویس ها بهتر و جذاب تری را به مشتریان خویش عرضه خواهد کرد.


سخن نهاییپیش از شروع به پباده سازی و تولید اپلیکیشن گوشی، بایستی انگیزه و کارکرد اپ، تجهیزات و خصوصیت های آن، مشتریان انگیزه، و رقبا را به اعتنا مشخص و معلوم نمائید. سپس برای پیروزی آن بایستی استراتژی بازاریابی و مدیر ارتباط با مشتریان را پباده سازی و اجرا فرمایید. و در غایت، بر پایه ی بازخوردهایی که از سیستم و از مشتریان دریافت می کنید، اقدامات اصلاحی را انجام دهید و نسخه های آپ دیت اپ را منتشر فرمائید. از قابلیت ارسال نوتیفیکیشن نیز برای تعامل با مشتری غافل نشوید.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۶
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی