مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

دیوایس اندرویدی

طراحی اپلیکیشن در مشهد روی دیوایس اندرویدی خود به بخش پیکربندی بروید . تنظیمات به صورت معمول دارای آیکنی چرخ دنده صورت میباشد؛ با این هم اکنون این زمینه بستگی به تم ها و تنظیمات استفاده شده توسط شما دارااست . در حالتی‌که مبتدی میباشید به منظور یافت کردن بخش پیکربندی خوب خیس می‌باشد از بخش کاوش استعمال فرمایید .

پباده سازی نرم افزار در مشهد

پیرو فهرستی بی نقص از نرم افزار های نصب شده روی موبایل تلفن هوشمند خود بگردید . 
در پیکربندی به سمت تحت اسکرول نمایید تا با آیتم Apps مواجه گردید . بعد از داخل شدن به آن پیرو فهرستی بدون نقص از اپلیکیشن های نصب شده روی تلفن هوشمند خود بگردید . ممکن است برای دسترسی به فهرست کلی لازم باشد مورد App Manager را تعیین کنید . در نهایت در فهرستی که پیش‌رو تان قرار داراست بگردید و نرم افزار آلوده و کثیف را پیدا کنید .

برنامه موضوع حیث را گزینش و آن گاه روی یکی از دو گزینه Uninstall یا Force close ضربه بزنید . در رابطه با همین مورد بایستی بیان کرد که دسترسی حذف برنامه های پیش فرض توسط اندروید به یوزرها داده نمیشود و شما تنها کار کشته به غیر فعال نمودن آن‌ها می باشید . با این حال بعید هست که منشع خطاها از چنین نرم افزار هایی باشد .

4- 
اپلیکیشن آلوده و کثیف و تمام چیزهایی که مشکوک به لحاظ می رسند را پاک نمائید

بعد از تعیین نرم افزار مورد نظر به راحتی روی آیتم Uninstall ضربه بزنید تا اندروید آن را پاک نماید . همچنین ممکن است بعضی نرم افزار ها بدون رضایت شما دانلود و روی دستگاه تان نصب گردیده باشند .

بعد از تعیین اپلیکیشن مورد حیث به راحتی روی گزینه Uninstall ضربه بزنید تا اندروید آن را پاک نماید . 
در همین ارتباط توصیه میشود فهرست برنامه ها را به صورت کامل بررسی و آن گاه اقدام به حذف گزینه های مشکوک کنید .

اعتنا: در بعضی موارد شما نمی توانید چنین اپلیکیشن هایی را حذف نمایید . به عبارت دیگر بد افزارهای پیشرفتهمی توانند به پیکربندی ادمین مراجعه و از رخ دادن چنین اتفاقی (تزکیه برنامه کثیف) پرهیز نمایند . خوشبختانه می بایست اظهار کرد که رفع چنین مشکلی آسان می‌باشد .

به منوی حساس تنظیمات باز گردید و برای یافت کردن آیتم Lock Screen and Security به سمت زیر اسکرول کنید . در منوی Security به دبنال بخش تحت تیتر Phone (Device) Administrators بگردید . نهایتاً در بخش Phone Administrators باید بتوانید اقتدار حذف قابل انعطاف افزارهای مخرب در اندروید را فعال کنید .

5- 
از برنامه های امنیتی مطمئن به کارگیری نمایید

در حالتی‌که تاءمل می‌نمایید که دیوایس اندرویدی تان در معرض خطر است پس یک نرم افزار امنیتی مناسب روی آن نصب فرمائید . اپلیکیشن هایی زیادی وجود دارا هستند که میتوانید از آنان جهت حفاظت از تلفن خویش، کاوش و شناسایی ویروس ها و خلاص شدن از فایل های اجباری و قابل انعطاف افزارهای کثیف به کارگیری نمایید .

وقتی که حذف برنامه آلوده به صورت دستی نقص‌ باشد، برنامه امنیتی قوی است جهت محافظت از دستگاه و همینطور مدیر معضلات و رفع آن‌ها به شما یاری کند . نرم افزار های Avast Security ،AVG Antivirus یا Security 360 آیتم های مناسبی درین مسئله به شمار می فرایند . در فیس قابلیت هم برای هجران از خطرات احتمالی همیشه دیوایس خویش را آپ تو دیت نپه دارید .
 

  • ۹۹/۰۱/۲۴
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی