مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

«single snippet» چیست؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد  مرسوم ترین سود کاوش برای نرم افزار های تلفن همراه single snippet ها میباشند. آنها اسم نرم افزار، شماره رنکینگ نرم افزار، معدل امتیازدهی و یک قسمت متنی که نرم افزار را تعریف میکند؛ نشان می‌دهند. ( بعضی وقت ها توضیحات مختصر یا این که نوشته مختصر را از توضیحات بی نقص نرم افزار نشان میدهد.) درپی هم یک دکمه نصب «install» موجود هست.

بهینه سازی نرم افزار گوشی
بهینه سازی نرم افزار تلفن همراه

یک single snippet معمولا سود کاوش برای یک نرم افزار (مارک) میباشد. با این حالا ممکن از با برخی از حاصل مربوط به نرم افزار مثل «َApp pack» ها هم ظواهر شود.

«َApp pack» ها چه چیزهای می‌باشند؟
«َApp pack» ها تیم ای از نرم افزار های سفارش گردیده بوسیله گوگل میباشند که در کوئری های مربوط به نرم افزار نشان داده می‌شوند.

میتواند ۳ الی ۶ نرم افزار (یا این که شاید اضافه این لیست ممکن میباشد بلندتر شود.) مربوط به کلیدواژه را نشان دهد. «َApp pack» ها معمولا در نخستین کاغذ حاصل گوگل ظواهر می گردند؛ ولی بدور از انتظار وجود ندارد که در اواسط یا این که انتها ورقه نتیجه ها گوگل هم نشان داده شوند.

هر کارت نرم افزار، اسم، آیکن، امتیاز و بها یک نرم افزار تلفن همراه را نشان میدهد.حاصل بدست آمده با دستگاه گوشی کاوش کننده سازگار میباشد. چنانچه کاوش کننده سیستم دلیل اندروید داشته باشد «َApp pack» های نشان داده گردیده جزوی از نرم افزار های گوگل پلی «Google Play Apps» میباشد. در حالتی‌که دستگاه فرد آیفون یا این که آی پد باشد حاصل بدست آمده مرتبط با مغازه نرم افزار اپل «Apple App Store» خواهد بود.

seo نرم افزار تلفن همراه
بهینه سازی نرم افزار تلفن همراه

جستجوگرها یافتند که از هر ۱۰ جستجوی تلفن همراه یک «َApp pack» نمایش داده میشود. این صرفا از یک آغاز خبر می‌دهد. روز آپ دیت نرم افزار های بیشتری دربرگیرنده جستجوهای تلفن همراه می گردند. بدین ترتیب نرم افزار ها در کنار ASO بایستی روی seo بهینه سازی هم عمل نمایند.

«َApp pack» ها بعضی اوقات در جستجوی تسک های مربوط به نرم افزار مثل “photo editor”, “kids games”, “drawing apps” هم نشان داده میشوند. سئو برای این مدل جستجوها پاره ای دشوار خیس از سئو های سنتی سئو و ASO میباشد که برای ما شناخت دارا‌هستند.

seo نرم افزار تلفن همراه ؛ فاکتورهای رنکینگ
الگوریتم هایی که گوگل برای اکران نرم افزار ها در برگه نتیجه ها جستجوی گوگل در تلفن همراه استعمال می‌کند؛ به طور کامل با الگوریتم های اپ استورها متعدد میباشد. از این رو رنکینگ کلیدواژه در پلی استور و جستجوی اینترنت یکی از وجود ندارد.

با این اکنون بعضا شباهت ها در سئو بهینه سازی و ASO و تکنیک ها و فاکتورهای رنکینگ موجود است. به این ترتیب در شرایطی‌که یک نرم افزار در اپ استورها رنک خیلی نیکی داشته باشد در جستجوی اینترنت هم رنکینگ خیر خواهد داشت.

فاکتورهای رنکینگی که در سئو و ASO مشترک می‌باشند:
فاکتورهای سئوی داخلی:
URL/ پکیج، اسم نرم افزار/ تیتر، توضیحات کوتاه/ توضیحات بدون نقص، برای نرم افزار های ios توضحیات بی نقص تاثیری بر ASO ندارد، البته بر بهینه سازی تاثیر داراست.

فاکتورهای سئو خارجی:
نظرها کابران و امتیازها، حجم و سرعت دانلود، بک لینک و پیوند از وب سایت های ومعتبر

گوگل پلی استور Google Play Store

URL + تیتر + توضیحات کوتاه + توضیحات

اپل اپ استور Apple App Store
URL + اسم نرم افزار + توضیحات

seo نرم افزار تلفن همراه
seo نرم افزار گوشی

هنوزهم آشفته اید؟ بیایید باز‌نگری کنیم که چطور می اقتدار نرم افزار و گیم شمارا در جستجوی تلفن همراه باصرفه کرد.

چه‌طور نرم افزار ها را بری بهینه سازی با صرفه کنیم؟
عمل شق القمر و غیر زمینی نمی‌خواهد. تنها کافی میباشد اصول مبنا مراحل ASO را انجام دهید. داده های متای خویش را بهتر نمایید تا برای جستجوی اینترنت مطلوب شود و بک پیوند های کارکشته بدست بیارید.

۱- هم برای ASO و هم برای سئو پژوهش ها کلیدواژه ای انجام دهید.

پژوهش ها پیرامون کلیدواژه ها و یافتن کلیدواژه های بهتر از شغل های شالوده ای میباشد: کلیدواژه ای را بیابید که بیشترین احتمال ترافیک بازدید (تعداد جستجوها) و رقابت کمتری را داشته باشد.

در رابطه طریق ارتقا تعداد دانلودها با سئو کلیدواژها نوشته ی علمی ای در وبسایت منتشر شده‌است آن را بخوانید و کلیدواژه های انگیزه خویش را تشخیص دهید. آن‌گاه آنها‌را در جای های کلیدی مثل نام نرم افزار/ تیتر و سایر را در توضیحات نرم افزار به کار گیری فرمایید. طوری که متا دیتای شما بر بهینه سازی اثر بگذارد.

جهت ارزیابی کلیدواژه برای ASO نرم افزار از ابزار تحقیق کلیدواژه ما استعمال فرمایید. برای جستجوی اینترنت نیز می‌توانید از ابزار های SEMrush, Keywordtool.io استعمال فرمایید.

۲- ایده ها و امتیاز های مثبت اخذ فرمائید
ایده ها، کامنت ها و امتیازدهی کابران برای ASO , بهینه سازی خیلی تاثیرگذارند و این به یکسری ادله تاثیرگذار میباشد. اولا گوگل مثل اخلاق و رفتار اپ استورها، نرم افزار هایی که نظرها مثبت و امتیازهای بالاتری دارا‌هستند، بهتر رنک می نماید.

دوما گوگل نظرها یوزرها را رصد میکند و ممکن از از کلیدواژه های جانور در ایده ها کاوش گردیده و پیدا گردید. معمولا در اولِ برگه هر چقدر به کلیدواژه ها اهمیت دهید، به آن اندازه یوزرها کامنت های مثبت می‌گذارند.

ادله سوم و خیر پایان آن میباشد که زمانی یوزرها ایده ها مثبتی در رابطه نرم افزار شما مطرح می نمایند سبب می‌گردد یوزرها نو را تشویق نماید و حتی یوزرها دیگری را به نصب نرم افزار شما جذب نماید. از این رو معیار چشم شدن نرم افزار شما به شدت طولانی تر گردیده و ترازو نصب و دانلود به شدت زیاد میگردد.

۳- بک لینک و پیوند های کیفیت خوب جذب نمائید و معیار دانلودهای خویش را ارتقا دهید
داشتن بک لینک و پیوند های کیفیت عالی از قسمت های مهم یک seo سئو مفید میباشد. در امر کاوش با گوشی چیزی که نیاز داریم وجود نرم افزار در لیست های اپ استور و صفحه های دانلود نرم افزار میباشد.

از اضافه کردن پیوند به ورقه دانلود از تارنما خویش استارت نمایید و عملکرد فرمائید رسانه ها در رابطه نرم افزار شما بنویسند و سخن نمایند. درین موقعیت اقتدار نام دامنه مشاجره کلیدی میباشد. هر چقدر بک لینک و پیوند های باکیفیتی داشته باشید به آن اندازه گوگل رنک شمارا فراتر و بهتر می نماید.

عملکرد نمائید در هیدر سایت خویش با نسخه تلفن همراه، لینکی از ورقه دانلود نرم افزار در اپ استور را بیش تر نمایید. یا این که همت فرمائید یک لندینگ پیج خوب صحیح فرمائید و نرم افزار خویش را معرفی فرمایید. در‌این ورقه مشخصات و تجهیزات و مزایای نرم افزار خویش را معرفی نمایید و یوزرها خویش را تشویق نمایید تا آن را نصب نمایند. در این حالت ترازو نصب نرم افزار شما طولانی تر گردیده، امتیاز بیشتری بدست می‌آورید و رنک های بهتری در جستجوی تلفن همراه بدست می‌آورید.

پیگیری تلاش جستجوها (بهینه سازی)
بسط دهنده های اندروید زمان های بیشتری برای رصد سئوی خویش را دارا‌هستند. درحالی که توسعه و گسترش دهنده های ios بایستی به حداقلی دیتایی که در iTunes Connect وجود دارد اکتفا نمایند.

( بیایید هر دو را باز‌بینی کنیم. )

نرم افزار های ios
فقط دیتایی مو جود در iTunes Connect درین مسیر یافت می‌گردد: App Analytics > Sources > Web Referrers

دامین گوگل را وارد نمائید و شما خواهید روءیت کرد که ترافیک بازدید و دانلود از کشورهای متعدد میباشد.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی