مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

شرح کامل مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


در معاش امروزی مدرن داشتن یک سبک معاش تندرست هر روز محبوبیت بیشتری به دست می‌آورد و اشخاصی که آن را رعایت می‌نمایند گزینه ثنا می باشند. به این ترتیب تعداد کسانی که رژیم غذایی خویش را با توجه پیگیری میکنند (یا این که دست کم عملکرد می نمایند) روز آپ دیت در درحال حاضر رویش میباشد. شما هم میتوانید بدین اشخاص یاری نمایید و یک نرم افزار تغذیه ای با یک تیم گسترده ای از خصوصیات و تجهیزات تولید فرمائید.

در حالتی‌که از نکاتی که درین نوشته ی علمی ارائه میگردد پیروی فرمایید، داده ها کافی برای تولید نرم افزار ردیاب غذای بدون نقص و پباده سازی نرم افزار تغذیه بدست خواهید آورد و در زمینه ی رویکرد های اثر گذار کسب درآمد از سرویس ها خویش برای پرداخت مخارج گسترش نرم افزار رژیم غذایی نیز با خبر خواهید شد. نگران نباشید، این یک مجال مطلوب کسب پول به صورت میباشد.

برای پباده سازی یک نرم افزار رژیم غذایی، بایستی از ابزارهای ردیابی مواد غذایی و رژیم غذایی برای فراهم نمودن داده ها به کارگیری فرمایید، که بر پایه ی آن شما کار کشته خواهید بود همگی آن چیزی که مشتری نیاز دارید را آماده فرمایید.

سوال نخستین که تولید می گردد این میباشد که داده های استفاده کننده را از کجا اخذ کنیم؟

بیایید آن را در جزئیات دعوا کنیم.

Google Fit و HealthKit
در رخ نیاز به داده ها در زمینه‌ی کار استفاده کننده، معمولی ترین فعالیت این میباشد که به Google Fit (Android) و HealthKit (iOS) مراجعه نمایید. این نرم افزار ها برای گردآوری داده ها بهداشتی در یک مقر داده پباده سازی گردیده اند.

HealthKit ابزار پیش فرض سیستم استدلال iOS میباشد که با انگیزه گردآوری داده ها مربوط به سالم میباشد. HealthKit بالاترین ترازو امنیت اطلاعات را در سطح رمز گذاری بانکی تضمین میکند. و برای انتقال اطلاعات، این نرم افزار نیاز به اخذ رضایت استفاده کننده دارااست.

گوگل Fit برای سیستم برهان هایAndroid پباده سازی شده‌است وتعداد متعددی از آن ها موجود هست که فعالیت گردآوری اطلاعات متمرکز بر عمل های تناسب اندام را انجام می‌دهد. حفاظت از این داده ها به وسیله ضوابط محافظت اطراف محرمانه گوگل تضمین شده‌است.

درصورتی که میخواهید یک اپلیکیشن موبایل برای رژیم غذایی و تغذیه ساخت نمایید، ایده به کار گیری از این خدمت های پیش فرض یک کدام از شایسته ترین پیشنهادها میباشد. بدین ترتیب، میتوانید تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید فارغ از هیچ مشکلی، اخذ فرمایید. همینطور، شما توانمند خواهید بود امکان نرم افزار خویش را بسط داده و به راحتی اطلاعات را با نرم افزار های متفاوت مربوط به تندرست تبادل فرمایید.

ساعت اپل، ساعت Android، دستبندهای تناسب اندام، و سایر افراد
نرم افزار های تمرینات ورزشی و نرم افزار های رژیم غذایی می بایست داده ها خویش را با دستگاه های پوشیدنی فرنگی نیز مبادله نمایند. ما میتوانیم تعداد متعددی از آنها‌را اسم ببریم، مانند ساعت های هوشمند، مانیتور ضربان قلب، دستبندهای تناسب اندام و دیگر ابزارهایی که برای گردآوری داده ها راجع به عمل های انسانی میباشد.

نرم افزار های تلفن همراه با ابزارهای فوق به یکی‌از این 2 طریق پایین فعالیت می‌نمایند:

داده های کار گردآوری گردیده در دستگاه به صورت بدون واسطه در نرم افزار پردازش می‌گردد.
یوزرها یک ورژن سازگار از نرم افزار ها را برای مدیر عمل، رژیم غذایی و حالت بهداشتی خویش در دستگاه پوشیدنی خویش آپلود می نمایند و این ابزارها میتواند به تنهایی عمل نماید، البته با قابلیت و امکان های محدود. چنین آیتم ای برای ساعتهای هوشمند و بعضا از اشکال دستبند قابلیت پذیر میباشد.
تجهیزات نرم افزار ردیابی تندستی و یا این که نرم افزار رژیم غذایی
مردم از نرم افزار های تناسب اندام برای هدف ها فردی به کار گیری مینمایند و شما مایل به کسب درآمد از آن‌ها می‌باشید. ولی چهت نیل بدین انگیزه، شما می بایست برای مشتریان بالقوه خویش چیزی بسیار موثر داشته باشید. به این ترتیب بیایید با هم برخی از تجهیزات اثر گذار که در پباده سازی نرم افزار های تناسب اندام و پباده سازی نرم افزار رژیم غذایی بایستی در لحاظ گرفته شوند را باز‌بینی کنیم:

اکانت کاربری توسعه یافته

فرض فرمایید استفاده کننده نرم افزار رژیم غذایی، برنامه تغذیه خویش را اخذ کرده و یک اکانت کاربری تولید نموده است. به لحاظ می‌رسد طاقت فرسا ترین مرحله میباشد ... ولی خیر! در واقع تنها نو آغاز فعالیت میباشد. در حال حاضر وظیفه شما این میباشد که \"استفاده کننده\" را جذب فرمائید تا متقاعد شود که نرم افزار شمارا طولانی تر گشوده نماید. براین اساس، اولیه از کلیه، شما بایستی به وی یک اکانت کاربری توسعه یافته ارائه دهید.

پروفایل کاربری بدون نقص بایستی مشتمل بر تمام داده ها مرتبط با موقعیت جسمی شخص باشد: جنسیت، سن، وزن، پارامترهای تن، سطح عمل، حالت سالمی (به عنوان مثال فشار) و غیره. چنین اطلاعاتی روند به کارگیری از نرم افزار را برای در دست گرفتن رژیم بسیار کارآمدتر می کند.

اکران دینامیک تغییرات

استفاده کننده از این که پیشرفت خویش را در حیف کردن وزن، ساختن ماهیچه ها و غیره مشاهده نمایند شادمان خواهد شد.. با ذخیره داده های استفاده کننده، شما بعدا می‌توانید آمارهای جالبی درباره ی دستاوردهای وی ارائه دهید.(توصیه ما به کار گیری از یک اینفوگرافیک پر‌نور و رنگارنگ میباشد).

ورود داده ها مواد غذایی مصرفی

شخصی که بخواهد بر تغذیه و رژیم غذایی خویش آنالیز داشته باشد بایستی بتواند رژیم غذایی خویش را در اختیار گرفتن نماید. به همین ادله میباشد که بایستی بتوانند آنچه را که در زمان روز میخورند را بنویسند.

پیش از این، مردم ناچار بودند از گونه های برگه یادداشت به کار گیری نمایند، البته در حال حاضر، با اپلیکیشین رژیم غذایی، حالت معمولی خیس شده‌است. امکان ورود داده ها مواد غذایی مصرفی اذن می‌دهد تا یوزرها مواد تغذیه ایی خویش را فارغ از خلل یادداشت نمایند.

ماشین اکانت کالری

امکان ورود داده ها مواد غذایی مصرفی، در صورتی شخص مقدار کالری غذای خویش را نداند کاربردی نخواهد بود. براین اساس، با استعمال از ماشین اکانت کالری به راحتی استفاده کننده می‌تواند بها انرژی محصولاتی که وی قصد خرید یا این که میل کردن آن را داشته باشد پیدا نماید.

ردیابی کار

انگیزه اصلی اپلیکیشین تغذیه ما در اختیار گرفتن رژیم غذایی میباشد، البته نباید عمل را فراموش کرد. یوزرها خیر فقط از فهمیدن ترازو کالری دریافتی خویش خرسند خواهند شد بلکه دوست دارا‌هستند در باب واحد سنجش انرژی مصرفی نیز داده ها بدست آورند. این قابلیت و امکان یاری خواهد کرد که فرد رژیم غذایی کارآمد خیس داشته باشد و این بدین مضمون‌ میباشد که وی به سرویس ها شما طولانی تر دارای مسئولیت خواهد بود.

اتصال به دستگاه های پوشیدنی

همانگونه که تا قبل از این گفتیم، برای اجرای قابلیت و امکان پیشین، شما بایستی داده ها مرتبط با کار بدنی استفاده کننده را اخذ نمائید. و شما می‌توانید داده ها ما یحتاج را با به کارگیری از دستگاه های پوشیدنی گوناگون بدست آورید. در سود، اپلیکیشین های کاربردی رژیم غذایی می بایست آزادانه به تمام اشکال ابزارها متصل شوند.
 

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • شایلین عباسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی